Отримати витяги з кадастрів та реєстрів Києва стане легше

Отримати витяги з кадастрів та реєстрів Києва стане легше

Діджиталізація послуг у столиці триває, зокрема послуг Департаменту містобудування та архітектури Київської міської державної адміністрації.

Про це повідомив заступник директора департаменту Юрій Тацій.

Оплатити комуналку з комп'ютера, поповнити транспортну карту з телефона, підписати електронну петицію – ще 10 років тому це вважалось фантастикою.

– Наразі ми працюємо над тим, щоб полегшити для киян отримання адміністративних послуг, які для цього переводимо в електронний вигляд. Це чітка програма, яка найближчим часом має дати перші результати, – сказав Юрій Тацій.

За його інформацією, наразі:

  • до системи «SMART-місто» інтегрується інформація, і, як результат, кадастрові карти, реєстри та генеральний план подаватимуть у зручній та зрозумілій формі;
  • реалізується проект, відповідно до якого сайт «Містобудівний кадастр м. Києва» отримає новий функціонал і стане зручнішим у роботі.

– Також плануємо для цього ресурсу налагодити взаємодію з інформаційно-аналітичною системою «Управління майновим комплексом територіальної громади міста Києва» та удосконалити структуру просторових даних у кадастрі, – пояснив Юрій Тацій.

Нагадаємо, що раніше у Департаменті також заявляли про намір провести паспортизацію вулиць, об’єктів будівництва та фасадів.