Робота Київводоканалу під час карантину: оплата та сервіси онлайн

Робота Київводоканалу під час карантину: оплата та сервіси онлайн

Під час карантину Київводоканал продовжує постачати у домівки киян якісну питну воду, приймати та очищувати стічні води. Тим паче, що у боротьбі з коронавірусною інфекцією медики радять частіше мити руки з милом.

У підприємстві підкреслюють, що на забезпечення усіх процесів з підготовки питної води, очищення стоків, ремонту мереж та обслуговування обладнання потрібні кошти, єдиним джерелом яких є платежі населення за комунальні послуги.

– Якщо підприємство не отримуватиме грошей, які зазвичай кияни щомісяця сплачують, нам буде вкрай складно надавати якісні та вчасні послуги з водопостачання та водовідведення, які завжди – і особливо в умовах нинішньої ситуації – є життєво необхідними для усіх мешканців міста, – йдеться у повідомленні.

Для того, аби оплатити послуги, не потрібно виходити з дому. Це можна зробити дистанційно, будь-яким з наведених нижче способів:

  • через мобільний додаток «Київводоканал», завантажений через Google Play;
  • за допомогою банківської картки через сайт або мобільний додаток відповідного банку;
  • в «Особистому кабінеті» на сайті ПрАТ «АК «Київводоканал» через онлайн-системи iPayPortmoneEasypayPayHub за допомогою банківської картки.

Консультації можна отримати: у кол-центрі за номером 202-02-02, на сторінці Київводоканалу в Facebook або через онлайн чат для фізичних та юридичних осіб на сайті Київводоканалу.

Крім того, Центри обслуговування споживачів вже створили акаунти в Skype:

  • Центр обслуговування споживачів № 2 (вул. Електротехнічна, 16) – KVKElektrotehnichna16.
  • Центр обслуговування споживачів № 3 (бульв. Чоколівський, 40) – KVKChokolivskyi40.
  • Центр обслуговування споживачів № 4 (просп. Героїв Сталінграда, 14-ж) – KVKStalingrada14G.
  • Центр обслуговування споживачів № 5 (вул. Ревуцького, 5-а) – KVKRevutskogo5A.
  • Центр обслуговування споживачів № 6 (вул. Академіка Туполєва, 19-а) – KVKTupoleva19A.
  • Центр обслуговування споживачів № 7 (вул. Електротехнічна, 16) – KVKUROSOBUElektrotehnichna16.

Акаунти працюють та приймають абонентів за наступним графіком:
Пн – Чт: 08:00 – 17:00.
Пт: 08:00 – 16:00.
Сб, Нд: вихідний.
Обідня перерва: 12:00 – 13:00.

Дистанційні консультації надаються з таких питань:

  • укладання договорів зі споживачами про надання послуги з централізованого постачання холодної води та послуг водовідведення (із використанням внутрішньобудинкових систем);
  • проведення перерахунків та коригування обсягів постачання холодної води та водовідведення;
  • актуалізації інформації про споживача (внесення ознаки лічильника, ознаки бойлера, кількості проживаючих, закриття старих лічильників на основі акту монтажу/демонтажу та акту опломбування);
  • внесення заявок в Централізовану систему повірки лічильників та внесення заявок на опломбування в програму з опломбування лічильників;
  • внесення в білінгову систему показників квартирних приладів обліку; отримання довідки про відсутність заборгованості).