Скандали і збитки: чому кияни сваряться у транспорті

Скандали і збитки: чому кияни сваряться у транспорті

Не більше 10 чоловік у салоні – таке обмеження призвело до конфліктів між столичними перевізниками і пасажирами.

Через введення карантину в громадському транспорті, відкривають лише одні двері й одразу починають рахувати людей.

У ролі крайніх – водії та кондуктори, які намагаються обмежити людський наплив.

Через такі обмеження журналіст «Вечірнього Києва» потратив майже дві години, аби добратись із Сирця до центру Києва.

Конфліктна ситуація виникла на зупинці «вул. Академіка Щусєва»: зважаючи на тривале очікування транспорту, знервовані люди прорвались до салону тролейбуса № 16, де вже знаходилося десять пасажирів.

Невдоволений водій вийшов на вулицю, а кондукторка пригрозила пасажирам викликом поліції. Проте дехто із «зайвих» категорично відмовився виходити із салону.

– А де ж той документ, що обмежує кількість пасажирів? Через вас я не можу їхати на роботу! – обурено вигукнув бородач, знімаючи маску.

Після запеклої перепалки і вимушеної стоянки, «рогатий», нарешті, зрушив з місця. Проте вже на наступній зупинці знову виникла сварка.

– Заберіть свою ногу, не затримуйте рух! – нагримала кондукторка на чоловіка, який огризався і вперто чіплявся за вхідні двері тролейбуса.

Намагаючись уникнути нових скандалів, «шістнадцятий» швидко проскакував через деякі зупинки. На Хрещатику водія і кондуктора чекало ще одне випробовування: треба було знову створити «шлагбаум» перед кандидатами у пасажири.

Аналогічні ситуації виникають і в приватних маршрутках, які теж змушені курсувати з напівпорожніми салонами. А тим часом багато киян гаять свій час на зупинках.

Як показує практика, внаслідок обмеження кількості пасажирів перевізники зазнають збитків: вони не можуть окупити затрати на паливо та електроенергію.