У Київводоканалі розповіли, як повірити лічильники і зробити перерахунок не виходячи з дому

У Київводоканалі розповіли, як повірити лічильники і зробити перерахунок не виходячи з дому

Київводоканал повідомив, що незважаючи на оголошений карантин, у деяких киян залишилися актуальні питання, зокрема, щодо повірки лічильників, заключення договорів та здійснення перерахунків. Оскільки робота Центрів обслуговування споживачів Київводоканалу обмежена, усі ці питання можна вирішити ДИСТАНЦІЙНО.

1. Чи можна самостійно розпломбувати старі лічильники, які підлягають заміні, та встановити нові?

На час епідеміологічної ситуації дозволяється самостійно провести заміну та установку лічильників, але при цьому необхідно зафіксувати дані (зробити фотофіксацію) старих та нових лічильників, відправивши дані на електронну пошту відповідно до адміністративного району. Електронні адреси дивіться за посиланням: https://vodokanal.kiev.ua/news/uvaga!-obmezheno-robotu-czentr%D1%96v-obslugovuvannya-spozhivach%D1%96v.-zvertajtes-do-nas-distancz%D1%96jno

2. Як можна здійснити перерахунок, не приходячи до центру обслуговування споживачів, і що для цього потрібно?

Для здійснення перерахунку Вам потрібно надіслати файли фотофіксаціі лічильників (якщо була повірка, свідоцтва про повірку) та правоустановчі документи на квартиру на електронну адресу, яку можна знайти за посиланням: https://vodokanal.kiev.ua/news/uvaga!-obmezheno-robotu-czentr%D1%96v-obslugovuvannya-spozhivach%D1%96v.-zvertajtes-do-nas-distancz%D1%96jno для подальшого опрацювання.

3. Як можна заключити договір з ПрАТ «АК «Київводоканал» під час карантину?

Для підписання договору Вам необхідно підготувати: паспорт, документи, що підтверджують право власності на квартиру; довідку про присвоєння ІПН; документи, що підтверджують право на пільгу (пільгове посвідчення), за наявності, паспорти на прилади обліку води, документи про здійснення метрологічної повірки квартирних приладів обліку води, за необхідності, останнє оплачене повідомлення на оплату житлово-комунальних послуг.

Ви можете роздрукувати на сайті Товариства заяву для укладення договору, заповнити та підписати її. Відсканувати заяву та інші вищевказані документи та надіслати нам на електронну пошту, яку можна знайти за посиланням: https://vodokanal.kiev.ua/news/uvaga!-obmezheno-robotu-czentr%D1%96v-obslugovuvannya-spozhivach%D1%96v.-zvertajtes-do-nas-distancz%D1%96jno. Фахівці Товариства опрацюють Ваші документи та підготують договір. Як тільки стабілізується ситуація в країні, Ви зможете отримати його у найближчому центрі обслуговування споживачів.

4. Відбувалася заміна лічильників, як передати дані для відображення нових лічильників в базі Київводоканалу?

Вказати адресу, за якою виникло запитання, та відправити фото паспортів лічильників та фактичні фото лічильників на електронну пошту, яку можна знайти за посиланням:  https://vodokanal.kiev.ua/news/uvaga!-obmezheno-robotu-czentr%D1%96v-obslugovuvannya-spozhivach%D1%96v.-zvertajtes-do-nas-distancz%D1%96jno (якщо заміна відбулася самостійно, або організацією, котра не пломбує офіційними пломбами КВК). Дані внесуться в базу, для можливості надання показників та сплачення за дані послуги, а фактичне опломбування відбудеться після завершення карантину.

5. Як здійснити опломбування лічильників та встановити їх на комерційний облік?

Відправити фото паспортів/повірки даних лічильників та фактичне фото встановлення на офіційну пошту, яку можна знайти за посиланням: https://vodokanal.kiev.ua/news/uvaga!-obmezheno-robotu-czentr%D1%96v-obslugovuvannya-spozhivach%D1%96v.-zvertajtes-do-nas-distancz%D1%96jno, а також адресу, за якою відбувається звернення, та контактний телефон. Лічильники будуть занесені в базу Київводоканалу, а фактично опломбовані будуть після завершення карантину.

6. Здійснили повірку лічильників, як передати результати повірки?

Відправити фото результатів повірки та фото акту монтажу/демонтажу/опломбування, або фактичне фото лічильників котрі проходити повірку,  на електронну пошту, яку можна знайти за посиланням: https://vodokanal.kiev.ua/news/uvaga!-obmezheno-robotu-czentr%D1%96v-obslugovuvannya-spozhivach%D1%96v.-zvertajtes-do-nas-distancz%D1%96jno.