Укрпошта і Нова пошта повідомили про особливу роботу під час карантину

Укрпошта і Нова пошта повідомили про особливу роботу під час карантину

УКРПОШТА

З 17 березня 2020 року і до закінчення карантину плата за зберігання реєстрованих поштових відправлень, зокрема «Укрпошта Експрес», «Укрпошта Стандарт» та «Укрпошта SmartBox», не стягується. Також безкоштовним буде зберігання вхідних (імпортних) відправлень з-за кордону.

Для уникнення додаткових контактів з клієнтами, рекомендовані поштові відправлення (крім листів з позначкою «Судова повістка») будуть вкладатися в абонентські поштові скриньки. У разі несправності скриньки, вас проінформують про доставку через повідомлення, телефон чи інтернет.

У разі виникнення будь-яких питань, звертайтеся до контакт-центру за номером: 0 800 300 545.


У відділеннях:

- З’явилися жовті обмежувальні лінії. Прохання – не заходити за жовту лінію, якщо біля стійки обслуговується клієнт, підходити лише тоді, коли вікно вільне.
- Якщо бачите чергу у відділенні, не заходьте до нього (за нормальної погоди), почекайте і зайдіть, коли черга стане меншою.
- Працюють «Щасливі години», коли комісія за сплату комунальних платежів до 13:00 вдвічі менша, ніж після. Якщо є можливість, приходьте після 13:00, аби найменш захищені верстви населення, а також групи найбільшого ризику для коронавірусу, змогли скористатися нашими послугами вранці.
- Розміщено інформаційні плакати про поширення коронавірусу.

Зміни умов зберігання поштових відправлень на час карантину

Робота Укрпошти під час карантину (оновлюється)


НОВА ПОШТА

«Нова пошта» з 18 березня скасовує плату за зберігання посилок клієнтів до кінця карантину (до 3.04).

«Нова пошта» продовжує працювати і надавати послуги клієнтам у повному обсязі. Весь ланцюг доставки працює – відділення, термінали, кур’єри, поштомати. Перевезення вантажу відбувається без обмежень. Крім того, в звичайному режимі продовжує працювати міжнародна доставка.

– Ми створили безпечний простір доставки для наших клієнтів і співробітників. Усі відділення «Нової пошти» оснащені дезінфекторами, захисними масками, рукавичками. У відділеннях постійно проводиться прибирання всіх поверхонь за допомогою дезінфікуючих засобів. Ми контролюємо відстань черги і не допускаємо великого скупчення людей. Наші співробітники проходять первинний огляд і не допускаються до роботи у разі погіршення самопочуття, – повідомляють у «Новій пошті». 

УВАГА!

У зв’язку з тим, що частина торговельно-розважальних центрів в Україні повністю закривається і до них не буде доступу, тимчасово перенаправляємо весь вантаж і посилки з відділень, які розташовані в них, у найближчі наші відділення. У ТРЦ, де є продуктові магазини, аптеки і до яких є доступ – відділення працюють у штатному режимі. 

Нова пошта в умовах карантину (оновлюється)