У метро з'явилися консультанти для е-квитка

У метро з'явилися консультанти для е-квитка

На станціях столичного метрополітену почали працювати консультанти із користування е-квитком.

Про це повідомили у Солом’янській РДА.

У години пік на дев’яти станціях метро усіх гілок працюють консультанти, які допомагають пасажирам у питаннях із використання е-квитка, – зазначають в адміністрації.

Консультанти показуватимуть, як користуватися автоматом самообслуговування та розповідають про види е-квитка. 

Звернутися до консультанта за допомогою можна з 7:30 до 11:30 вранці та з 16:30 до 20:30 ввечері на станціях:

  • Вокзальна;
  • Дарниця;
  • Героїв Дніпра;
  • Майдан Незалежності;
  • Голосіївська;
  • Бориспільська;
  • Видубичі;
  • Харківська;
  • Лук’янівська.

Нагадаємо, з 1 квітня Київ переходить на єдиний е-квиток для оплати проїзду в громадському транспорті. У касах на всіх станціях метрополітену можна придбати і поповнити Kyiv Smart Card або купити одноразовий QR-квиток. За допомогою е-квитка можна здійснити поїздки в метро, автобусі, трамваї, тролейбусі, фунікулері або міській електричці.