Супрун пояснила: чому «Корвалол» не допомагає

Супрун пояснила: чому «Корвалол» не допомагає

Серед  великого різноманіття стереотипів у нашому суспільстві, є ще один не менш актуальний  і це - заспокоювати нерви «корвалолом» або «валідолом».  Проте, ані корвалол, ані валідол не запобігають серцевим нападам і не заспокоюють, а радше отруюють. Про це повідомила на своїй сторінці у Фейсбук колишня в.о. міністра охорони здоров'я Уляна Супрун.

-Діючими речовинами корвалолу, валокордину (валідолу на наших теренах) і безлічі їхніх аналогів є екстракти кореню валеріани, і подекуди інших рослин. Вони не мають відношення до серцево-судинних хвороб, і жоден протокол не радить приймати ці ліки в разі підозри серцевого нападу-наголошує Супрун.

Нагадаємо можливі ознаки серцевого нападу:

  • неприємне відчуття високого тиску, стискання грудної клітки;
  • біль чи дискомфорт, що поширюються на плечі, спину, шию, щелепу, руки. Такі симптоми властиво відчувати жінкам, і через це серцеві напади в жінок часто залишаються без уваги як з боку самих пацієнток, так і з боку лікарів;
  • поверхневе дихання;
  • запаморочення, втрата свідомості;
  • пітливість;
  • нудота.

У випадку серцевого нападу: потрібно заспокоїтися та припинити фізичне навантаження, якщо ви в цей час були активні. Зателефонувати своєму лікарю — лікар може призначити прийом нітрогліцерину. Якщо напад не вдається зняти протягом 15-20 хвилин — негайно викликайте екстрену медичну допомогу. Адже серцевий напад, який триває понад 15-20 хвилин, може перерости в інфаркт міокарда.

Викликати допомогу також необхідно якщо ви маєте хоча б один з цих симптомів:

  • біль постійний та стає інтенсивнішим;
  • біль хвилеподібно повторюється у стані спокою;
  • виникає різка слабкість;
  • відчуття страху;
  • частішає пульс чи різко коливається артеріальний тиск.

-Отже, для запобігання чи лікування серцевого нападу корвалоли-валідоли не допоможуть, а лише створять ілюзію, що ви щось прийняли і зараз стане краще. Тим часом, ви згаяли час і тепер ще більше ризикуєте своїм здоров’ям- підсумовує медик.