Кличко показав, як у столиці ремонтують шляхопроводи

Кличко показав, як у столиці ремонтують шляхопроводи

Мер столиці Віталій Кличко показав, як проводять роботи з капітального ремонту важливого шляхопроводу на Оболоні. Мер зазначив, що цьогорічна зима подарувала можливість розпочати дорожній сезон набагато раніше, ніж планували. Тому на проспекті Степана Бандери розпочали облаштування нових тротуарів та велодоріжок. Також тривають роботи на вулиці Довбуша та на Броварському проспекті. Працюють фахівці «Київавтодора» і на Борщагівському шляхопроводі. Розпочали середні ремонти на вулицях Тростянецькій, Бикова, Ушакова.

Майже не зупиняли взимку ремонтні роботи на двох важливих шляхопроводах столиці – на перетині вулиці Богатирської та Оболонського проспекту та на перетині вулиці Богатирської з проспектом Степана Бандери. Днями на цих об’єктах здійснили бетонування міжбалкових стиків. Також триває процес армування та заливки бетоном нових основних плит. 

-Це важлива операція, після якої можна розпочинати облаштування нового асфальнобетонного покриття автомобільних смуг в напрямку станції метро "Почайна". Як тільки ними відкриють рух, розпочнуть ремонт другої частини на обох шляхопроводах. Паралельно на цих об’єктах триває заміна бордюрних каменів і всіх комунікацій. Встановлюють і нове вуличне освітлення, - сказав Віталій Кличко.

Як зазначають фахівці, ремонт шляхопроводів розпочали дуже вчасно. Під час обстеження об’єктів виявили, що опори мостів були в аварійному стані. Повністю роботи на цих шляхопроводах «Київавтодор» планує завершити до кінця травня.

В свою чергу, заступник голови КМДА Олександр Густєлєв повідомив, що за останні 5 років відремонтовано 74 мости: 14 – капітальним і 60 – середнім ремонтом. Для порівняння: за попередній період із 2010 до 2014 року відремонтовано всього 5 споруд/ Особлива увага – конструктивним деталям шляхопроводів та мостів. Замінюють не лише асфальтове покриття. Оновлюють монолітну плиту автопроїзду, гідроізоляцію, опори освітлення, бар’єрне огородження тощо.

Першочергово фахівці проводять роботи на шляхопроводах, які потребують термінового ремонту. Нині у Києві 101 така споруда (28 споруд – 5-го стану і 73 – 4-го).

-Зараз роботи йдуть на 5-ти спорудах, що потребують капітального ремонту та реконструкції. Зокрема: Борщагівський шляхопровід, міст метро через Русанівську протоку, пішохідний міст біля кінотеатру «Лейпциг», пішохідний міст на перетині вул. Василенка і просп. Любомира Гузара, а також шляхопровід поблизу станції метро «Шулявська». Тому до кінця цього року кількість штучних споруд 5-ї категорії зменшиться, – зазначив Густєлєв. 

За дорученням Київського міського голови Віталія Кличка фахівці КП «Київавтошляхміст» почали додаткові обстеження штучних споруд. 

-Останніми днями завершено додаткові обстеження на 9 штучних спорудах. Зокрема, Індустріальний, Либідський шляхопроводи, споруди біля станцій метро «Позняки» і «Осокорки». Особлива увага до Дегтярівського шляхопроводу. На цих об’єктах демонтували частини слабкого бетону. Роботи тривають цілодобово, – уточнив Олександр Густєлєв.

Він додав, що нині такі роботи тривають на трамвайному шляхопроводі над проспектом Шухевича і на споруді поблизу станції метро «Харківська».

Раніше "Вечірній Київ" повідомляв, що роботи на шляхопроводі на проспекті Бандери завершать у травні