У квітні метро на Виноградар почнуть прокладати прохідницьким щитом

У квітні метро на Виноградар почнуть прокладати прохідницьким щитом

Журналістам показали як будують станційний комплекс метрополітену «Мостицька» майбутньої гілки метро на Виноградар.

-Нині всі работи виконуються точно за графіком. Фінансування відбувається в повному обсяз, - заявив заступник генерального директора ПАТ «Київметробуд» Юрій Золотарьов. - Ми не простоюємо ні секунди. Роботи йдуть дуже інтенсивно, і вони будуть прискорюватися відповідно до проекту. Відкриття станцій «Мостицька» та «Проспект Правди» заплановано на грудень 2021 року і це відбудеться. Хочу заспокоїти киян: все будівництво, яке ми взяли на себе буде виконано. Ми не підведемо. Все інше – маніпуляції.  Нині на глибині 20 метрів ми будуємо монтажно-щитову камеру, звідки стартуватиме прохідницький щит в бік Сирця. Адже ділянка від станції «Сирець» до «Мостицької» будується саме щитовим способом. А далі – відкритим. Зараз йде технологічний процес для того, аби щит помістити тут. Від буде доставлений на початку лютого, його зберемо тут на місці. На це витратимо місяць. У квітні почнеться проходка. До того ж, одночасно метробудівці ведуть будівництво тунелей вздовж вулиці Межової відкритим способом. Тунель на цій ділянці буде двоярусним, на відміну від усіх інших станцій метрополітену. Така конструкція пов’язана з особливостями інфраструктури району.  А тут ми почали робити підземні тунелі.  Ґрунт ми вибираємо й вивозимо на три полігони у передмісті Києва. Ми готові забезпечити ґрунтом тих, хто цього потребує.

Такий вигляд за проектом матиме станція "Мостицька"

-Представник «Київметробуду» зараз запевнив, що всі роботи тривають за графіком. Місто виконує всі свої зобов’язання. І наше завдання перед киянами – до кінця 2021 року відкрити дві нових станції метро на Виноградар, – підкреслив мер Києва Віталій Кличко в коментарі журналістам.

Він нагадав, що ще в листопаді поряд із майбутньою станцією «Мостицька» був тільки розчищений будівельний майданчик. Сьогодні ж – уже майже підготовлена інфраструктура для заходу тунелепрохідницького щита, за допомогою якого буде пройдено ділянку від станції «Сирець» до станції «Мостицька» – для будівництва тунелю між станціями.

-Підрядник будівництва компанія «Київметробуд» замовив усе необхідне обладнання для початку роботи тунелепрохідницького щита для будівництва тунелю між станціями «Мостицька» та «Сирець», - сказав Віталій Кличко.

Також міський голова наголосив, що зважаючи на інформацію про внутрішній корпоративний конфлікт у ПАТ «Київметробуд», місто робить усе необхідне, щоб чиїсь бізнес-інтереси не вплинули на затягування будівництва двох нових станцій на Виноградар.

-Вартість будівництва двох станцій – близько 6 млрд грн. З них місто уже виділо 4 млрд грн. «Місто, зі свого боку, забезпечує стабільне фінансування, а, відповідно, контролюватиме підрядника. І вимагає вчасного виконання взятих зобов’язань. І ми, разом із громадськістю та ЗМІ, будемо контролювати цей процес, – підкреслив Віталій Кличко.

Планується, що дві нові станції перевозитимуть більше 90 тисяч пасажирів на добу. Довжина ділянки метро для двох нових станцій – 3,7 кілометрів. Для обслуговування пасажирів будуть закуплені нові вагони метро.

Фото, відео Марії ЛИСЕНКО "Вечірній Київ"