Прямі платіжки для "Київводоканалу"
Споживачі понад сотні багатоповерхових будинків Києва отримують квитанції на сплату за послуги з централізованого холодного водопостачання та водовідведення за серпень 2015 року напряму від Київводоканалу. На новий формат розрахунків без посередництва житлових організацій перейшли будинки, де переважна більшість мешканців мають прямі договори з водопостачальною організацією. Про це повідомили в прес-службі "Київводоканалу"
Квитанція має звичний для споживачів вигляд і складається з двох частин: рахунку (після сплати залишається у споживача) і повідомлення (після сплати залишається в банку).
- Якщо помешкання обладнане лічильниками води, то нарахування відбувається за показниками квартирних лічильників. Для коректних нарахувань і уникнення розбіжностей між нарахуваннями та безпосередньою сплатою за послуги з централізованого холодного водопостачання та водовідведення, просимо споживачів, які мають лічильники, незалежно від фактичного споживання цієї послуги, в останні дні календарного місяця повідомляти показники приладів обліку на електронну адресу [email protected] або за тел.: +38 (044) 202-02-02, - зазначають у прес-службі Київводоканалу.
Якщо споживачі помилково сплатили рахунок за холодне водопостачання та водовідведення, сформований КП «ГІОЦ», достатньо надати квитанцію Київводоканалу для здійснення перерахунку і фіксації, що заборгованість відсутня.
Наразі Київводоканал працює над включенням оплати за окремими квитанціями до меню онлайн-сервісів.