У Києві привітали 2-мільйонного клієнта Центру комунального сервісу

У Києві привітали 2-мільйонного клієнта Центру комунального сервісу

Центри комунального сервісу вже давно увійшли в життя киян. Тут можна укласти договори реструктуризації, отримати попередні консультації, вирішити питання, пов’язані з приладами обліку, нарахуванням платежів за водопостачання, за водовідведення гарячої води, вивезення побутових відходів, централізоване опалення та утримання прибудинкової території.  

У Києві працюють 38 Центрів комунального сервісу. У 15 з них діє електронна черга з можливістю попереднього запису.

Заступник голови КМДА Петро Пантелеєв привітав 2‑мільйонного клієнта Владлену Каленську, яка отримала консультацію із житлово-комунальних питань у Центрі комунального сервісу (ЦКС) за адресою Кловський узвіз, 24. Жінку привітали та подарували великий красивий торт та Картку киянина.

– Ідея створити Центри комунального сервісу, місце, де кияни можуть отримати універсальний сервіс, з’явилася тоді, коли всі наші виконавці послуг, такі як Київводоканал, Київтеплоенерго, стали окремими структурами. І з’явилася незручність, коли кожен раз потрібно поїхати на Троєщину, у центр міста тощо. У ЦКС кияни можуть отримати різноманітні послуги житлово-комунальної сфери. Ми постійно працюємо над удосконаленням, зазначає Петро Олександрович.

Зараз в ЦКС працюють над питанням спрощення передачі киянами даних приладів обліку. Обіцяють, що вже на початку наступного року буде знайдено рішення.