Українські бренди підтримали «банановий» флешмоб

Українські бренди підтримали «банановий» флешмоб

Українські бренди долучилися до світового флешмобу #bananaart.

Супермаркети «Metro»
Супермаркети «Metro»
Видавництво «Клуб сімейного дозвілля»
Видавництво «Клуб сімейного дозвілля»
Скульптура Володимира Журавля (Поштова площа)
Скульптура Володимира Журавля (Поштова площа)
Спільнота у Facebook «Кошача Сотня»
Спільнота у Facebook «Кошача Сотня»
Спільнота у Facebook «Шулявський міст»
Спільнота у Facebook «Шулявський міст»
Сайт «Вечірній Київ»
Сайт «Вечірній Київ»
Українська Хокейна Ліга
Українська Хокейна Ліга
Магазини «Comfy» таким чином відзначили 300 тис. підписників у мережі Facebook.
Магазини «Comfy» таким чином відзначили 300 тис. підписників у мережі Facebook.
«Укрпошта»
«Укрпошта»

Цього тижня італійський художник Мауріціо Кателан презентував свою роботу «Комік» на виставці в США – це банан, приклеєний до стіни скотчем. Експозицію було продано за $120 000. 

Світові бренди підхопили тему з бананом та скотчем і почали створювати власний контент. Зокрема, до флешмобу долучилися Укрпошта, Шулявський міст, Українська хокейна ліга, видавництво «Клуб сімейного дозвілля» і ми – «Вечірній Київ».