Врятовані життя: перші результати гарячої лінії проти насильства у Києві

Врятовані життя: перші результати гарячої лінії проти насильства у Києві

За перший тиждень роботи гарячої лінії для осіб, які постраждали від домашнього насильства «15-00», на неї звернулося 136 киян. Два дзвінки надійшли осіб, які думали вчинити самогубство.

Про це повідомила заступниця голови КМДА Марина Хонда на своїй сторінці у Facebook.

-Ми тільки почали цю роботу, але вже бачимо, що вона потрібна. Щодня наші кризові психологи приймали до 20-ти дзвінків. Як показала робота в тестовому режимі, для попередження домашнього насильства дуже важлива робота кризових психологів. Навіть найкращі тренінги не можуть передбачити всі ситуації у родинах. Кілька днів тому одна з наших психологів 45 хвилин заспокоювала чоловіка, що вирішив піти з життя. Наш колл-центр є першою допомогою для людей, які постраждали від насильства в родині, і дуже важливо, щоб психологічна підтримка від операторів була на високому рівні, – зазначила Марина Хонда.

Вона також звернула увагу на проблему із кадрами, бо робота психологічно важка. За результатами того ж першого тижня два психологи звільнилися, бо «не готові витрачати купу нервів за 7 тисяч гривень». Тож зараз шукають підготовлених фахівців і можливість збільшити їм заробітну плату.

Гаряча лінія «15-00» у тестовому режимі працює з 1-го грудня.

 Вона є одним із складових єдиної системи реагування та допомоги у випадках вчинення домашнього насильства та насильства за ознакою статі.

Ця система формується спільними діями Київської міської державної адміністрації та Фонду ООН у галузі народонаселення в Україні.