Київ готовий капітально ремонтувати міст Патона

Київ готовий капітально ремонтувати міст Патона

Як повідомив перший заступник голови КМДА Микола Поворозник, у столиці готові до реконструкції мосту Патона.

Фахівці КК «Київавтодор» вже підготували проєкт технічного завдання на розробку проєктно-кошторисної документації реконструкції мосту. Наразі місто очікує на позитивну відповідь від Міністерства культури, молоді та спорту України.

– Для того, щоб почати реконструкцію мосту, необхідно вивести його з реєстру пам’яток архітектури на час ремонту. Місто неодноразово зверталося до Міністерства культури України, Національної академії наук України із проханням вивести зі статусу пам’ятки на час реконструкції, у рамках якої необхідно провести детальне обстеження споруди. Реконструкція дозволить підвищити довговічність мосту, збільшити його пропускну здатність і вантажопідйомність. Це можливо лише за умови заміни конструктивних елементів мосту з застосуванням сучасних технологій і матеріалів. До слова, щодня через міст проїжджають від 80 до 100 тисяч автівок. Окрім того, реконструкція дасть можливість на мосту організувати вісім смуг руху транспорту та встановити розділяючу потоки транспорту бар’єрну огорожу, – розповів Микола Поворозник, передає пресслужба КМДА.

Він додав, що під час реконструкції об’єкту можливе поетапне виконання робіт без повного закриття руху мостом. Розробленим технічним завданням на реконструкцію мосту передбачено збереження і відновлення наявного зовнішнього вигляду споруди із застосуванням сучасних технологій та матеріалів.

– Після завершення робіт буде можливість повернути міст до переліку пам’яток архітектури, – підкреслив Микола Поворозник.

Нагадаємо, що міст ім. Є. О. Патона збудований у 1953 році. Його загальна довжина становить 1543 м. Ширина проїжджої частини між бордюрами – 21 м, а тротуарів для пішоходів – 3 м.

Свого часу на мосту проводилась низка робіт:

  • підсилено металоконструкції мосту: поперечних балок, вертикальних в’язів, оглядових проходів виконано в 1994 – 1998 роках;
  • збільшено кількість смуг руху до семи. Влаштовано реверсну смугу руху. Замінена форма світильників на щоглах освітлення в 2004 році;
  • капітально відремонтовано тротуари мосту: на верховому тротуарі влаштовані нові залізобетонні плити прохожої частини на низовому тротуарі – новий монолітний залізобетонний тротуар із шаром ізоляції та новим асфальтобетонним покриттям, виконано підсилення консольної частини залізобетонної плити під тротуарами, підсилення щогл освітлення, влаштована нова система водовідведення в 2012 році;
  • відновлено гранітне облицювання опор № 0, 1, 25, 26. Демонтаж оглядових пристроїв на опорі № 1 у 2013 році;
  • протиаварійні заходи на опорах № 1 та № 25 виконані в 2018 та 2019 роках.

Усі ці роботи виконувалися відповідно до вимог безпеки руху та для відновлення технічного стану.