Українські гривні стали героями просвітницьких роликів

Українські гривні стали героями просвітницьких роликів

Про українські гривні зняли просвітницькі ролики. У титульному відео «Гривня - наш символ!» та 9 мініфільмах розповідається про кожну купюру із номінального ряду української валюти. Комунікаційну кампанію «Гривня – наш символ!» презентують Нацбанк та USAID. 

Творчим партнером інформаційно-просвітницької ініціативи виступив Український кризовий медіа центр, що вже понад 3 роки допомагає розбудові державних комунікацій в Україні та поліпшенню іміджу країни на глобальній арені.

– Повага до незалежності України – неможлива без усвідомлення історії, зокрема економічної. З історії України ми багато знаємо про репресії щодо мови, символіки, культури, але не всі усвідомлюємо, що українська гривня так само заборонялася всіма окупаційними щодо України державами. І гривня була одним із перших атрибутів України, який відновлювався разом з іншими елементами незалежності України в періоди відродження української державності. У рамках просвітницької кампанії український глядач зможе прослідкувати як постала і змінювалася гривня, якою була її історія в контексті загальної історії і культури України, і таким чином усвідомити, що національна валюта – це невід’ємний символ Незалежності і державності України. Міжнародна аудиторія проєкту матиме можливість прослідкувати тяглість української історії та її визначних моментів через драматичні коди гривні, – розповіла співзасновник УКМЦ Наталя Попович.

Комунікаційна кампанія «Гривня – наш символ!» покликана показати національну валюту в контексті історії і культури України. Ми зазвичай звертаємо увагу лише на історичних особистостей, але у купюрах гривні зашифровано значно більше історичної та культурної інформації.

Проєкт реалізовував Український кризовий медіа центр у співпраці з продакшином Світлофорфільм. Режисер – Іван Тимченко, режисер-аніматор Андрій Горлов, а музика спеціально створена братами Гадюкіними. Також велика подяка історикам, текстовим редакторам і співробітникам Музею грошей НБУ за експертну роботу, наголосила у своїй розповіді креативний директор проєкту Олеся Драшкаба.

Стартувала кампанія разом із заходами до Global Money Week, глобальної навчальної ініціативи, яку щорічно підтримує Національний банк.

– Не дивлячись на те, що в світі збільшується частка безготівкових платежів, саме національна валюта є запорукою суверенітету і процвітання країни. Гривня – давня грошова одиниця із багатою історією, якою ми справді можемо пишатись. Тож наша мета показати гривню, як невід’ємну частину української історії, української культури, боротьби за Незалежність і один з найважливіших символів становлення Незалежної України, прокоментувала цілі кампанії Наталія Бондаренко, начальник Управління інформації та громадських комунікацій Національного банку України.