Скільки киян їздить з електронним квитком, і що буде у квітні

Скільки киян їздить з електронним квитком, і що буде у квітні

Щодня е-квитком у столичній підземці користується майже 130 тисяч пасажирів, що становить майже 9% від загальної кількості. Загалом пасажири здійснюють в середньому 250 тисяч поїздок з Kyiv Smart Card. А пільговики 460 тисяч разів використовують «Картку киянина» для проїзду.

Серед причин продовження дослідної експлуатації е-квитка влада столиці називає не тільки потребу долучити до процесу учнів та студентів столиці, а й необхідність завершити встановлення турнікетів для зчитування QR-квитків у метрополітені. Це планують зробити до лютого 2020 року. У лютому всі автомати самообслуговування для продажу та поповнення е-квитка на станціях метро будуть підключені. Відповідно, для проїзду в метро та наземному транспорті з лютого можна бути придбати та поповнити тільки е-квиток.

Читайте також у «Вечірньому Києві»: У січні зникнуть жетони у метро, а учням Києва роздадуть електронні квитки.

– Невдовзі разова поїздка реалізовуватиметься через QR-квиток. Сьогодні скористатися QR-квитком уже можна на станціях «Кловська», «Льва Толстого», «Почайна», «Сирець», – зазначив на брифінгу заступник начальника КП «Київський метрополітен» Дмитро Пеклун.Нині у метрополітені пасажир може придбати е-квиток на 10 станціях.

Після підключення оператором запланованої кількості автоматів із продажу та поповнення KyivSmartCard, пасажир зможе обслуговуватися самостійно без залучення касира як зайвого посередника.

Для забезпечення підтримки пасажирів створено портал transport.kyivcity.gov.ua, сторінку Kyiv Smart Card у Facebook, сall-центр: (044) 366 55 55, що працює у режимі 24/7, та команду техпідтримки для оперативного реагування на звернення пасажирів.

– Уже в листопаді з’явиться можливість сплачувати за проїзд у наземному транспорті банківською карткою або смартфоном. Сплатити за проїзд за допомогою банківської картки або мобільних додатків Apple Pay та Google Pay можна буде і в наземному транспорті. Запуск системи запланований на листопад. Ми робимо обіг коштів у сфері пасажирських перевезень більш прозорим. Крім того, це ще один крок у розвитку cashless-напряму у Києві. А найголовніше те, що безготівкова оплата – це зручний і безпечний для пасажирів спосіб оплати, – пояснив директор Департаменту інформаційно-комунікаційних технологій Юрій Назаров.

Запуск електронного квитка у промислову експлуатацію та скасування готівкової оплати проїзду заплановано на квітень 2020 року.