Погода, освіта чи покупки: що найбільше цікавило українських користувачів інтернету у вересні

Погода, освіта чи покупки: що найбільше цікавило українських користувачів інтернету у вересні

Восени українські інтернет-користувачі почали більше цікавитися погодою, а також пошуком ліків у мережі. Крім того, із початком навчального року вони почали активніше відвідувати сайти, присвячені темі освіти. Незмінний інтерес викликали ресурси, пов’язані з онлайн-покупками.

Про це повідомляє компанія Kantar TNS з посиланням на дані свого дослідження Cmeter.

– З приходом осені в українців посилився інтерес до погоди та ліків. Тому Gismeteo.ua з 29 сходинки перемістився на 17, а Tabletki.ua – з 35 на 25, – йдеться у повідомленні.

За інформацією дослідника, початок навчального року влипнув на інтерес користувачів до освітніх ресурсів. Завдяки цьому, сайт Edu.ua стрімко увірвався в український рейтинг ТОП-25, «стрибнувши» у вересні одразу на 68 позицій: з 91-го до 23-є місце.

Інші освітні ресурси (Znanija.com, Ukrlib.com.ua, Vshkole.com), хоча і не увійшли до рейтингу найпопулярніших сайтів, однак значно збільшили свою відвідуваність.

Заборонена російська соцмережа «Вконтакте» у вересні «вилетіла» з українського рейтингу, де попереднього місяця займала 17-ту позицію.

При цьому ТОП-10 найпопулярніших сайтів залишилася без змін: перші чотири сходинки займають світові гіганти Google, Youtube, Facebook та Wikipedia.

За ними йдуть 6 українських ресурсів, чотири з яких, так чи інакше пов’язані з інтернет-торгівлею: Rozetka.ua (займає 5 місце), Privatbank.ua (6 місце), Olx.ua (8 місце), Prom.ua (9 місце).

Найбільш популярний новинний портал Ukr.net залишається на 7-й позиції, а сайт погоди Sinoptik.ua – на 10-й.

Нагадаємо, перед початком осіннього сезону найбільший український інтернет-магазин став найпопулярнішим українським сайтом.