Окружна дорога на Оболоні майже готова, шляхопровід на Петрівці активно ремонтують
Незабаром завершаться роботи з будівництва ділянки Великої окружної дороги від Мінського проспекту до вулиці Сім’ї Кульженків. У тому ж Оболонському районі, поряд із ТРЦ «Городок», у розпалі капітальний ремонт дуже важливого шляхопроводу. «Вечірній Київ» подивився (на фото та відео), на якій стадії роботи на цих двох об’єктах.
На ділянці Великої окружної дорожнє полотно вже готове. Сюди поки не пускають великовантажний транспорт, але легковики з сусідніх нових житлових комплексів можуть проїхати.
Тут прокладені всі нові підземні комунікації, підсилено дорожнє полотно. Вже стоїть готова земляна основа під будівництво шляхопроводу до вулиці Богатирської і паралельно вирівняна велика ділянка під місцевий проїзд вздовж гаражного кооперативу. Нагадаємо, на Богатирській спорудили в основних конструкціях міст над дорогою, розширили проїжджу частину під заїзди та виїзди.
Нині частина Великої окружної в обхід Мінського масиву стоїть у двох шарах асфальтобетону й у тимчасовій жовтій розмітці. Дорожні робітники з «Ліко-лізинг Україна» пояснили, що у тимчасовій розмітці ділянка дороги й буде відкрита для руху транспорту. Так робили і з вулицею Сім’ї Кульженків, адже має пройти деякий час для усадки полотна. Потім нанесуть завершальний – третій – шар асфальту й білу розмітку.
Зараз на дорозі завершують укладання асфальту на пішохідних та велодоріжках. Монтують дах на великому підземному пішохідному переході біля житлових комплексів.
– Тут будуть «літати» фури. Це ж шестиполосна автострада, тому користуйтеся безпечним переходом! – говорять будівельники. – Поки поставили знаки обмеження швидкості до 40 км. Потім будуть інші. Великовантажний транспорт обов’язково з’явиться: тепер фурам не потрібно буде заїжджати на площу Шевченка і вони прямуватимуть цією ділянкою, вулицею Сім’ї Кульженків, й іншими до заводів «Оболонь», хлібзаводу № 10, заводу ім. Ковальської й інших численних підприємств Оболонської промзони. Коли добудують шляхопровід та естакаду, то буде ще зручніше: це прямий виїзд на Богатирську до заводів та за межі міста. Транзитний транспорт не завантажуватиме вулиці столиці.
Будівельники кажуть, що роботи в невеликих обсягах обабіч основної магістралі ще багато: це заїзди, виїзди від будинків і таке інше. Далі – спорудження дороги на насипі до Богатирської. Працюватимуть постійно, адже є багато видів дорожніх робіт, які проводять взимку.
– Аби земля не мерзла була. До речі, укладати асфальтове покриття можна за сухої погоди й при температурі не нижче 5 градусів морозу, – говорять будівельники.
Біля іншого важливого об’єкту, який капітально ремонтують – шляхопроводу з вулиці Богатирської через проспект Степана Бандери, до якого ми з вулиці Кульженків ледь пробилися – стояла у заторі величезна кількість транспорту. Машини в обидві сторони нині пропускає лише друга частина шляхопроводу. Її також будуть ремонтувати згодом.
По всій довжині 400-метрового шляхопроводу з естакадою збили «слабкий бетон». Дірки з арматурою кияни роздивляються кожного дня, проїжджаючи під спорудою. Може здаватися, що на об’єкті немає будівельників. «Вечірній Київ» піднявся наверх: тут просто все гуде – дивіться фото й відео. Будівельники з «Укртрансміст» розповідають, що ремонтувати об’єкт, який постійно перевантажений транспортом, треба було терміново. Вже виконано значну частину робіт, укріплено ліву частину каркасної плити. Але довжина споруди вимагає ще часу для її оновлення й підсилення.
Фото, відео Марії ЛИСЕНКО, «Вечірній Київ»