У Київметробуді показали, у яких грунтах будують метро на Виноградар
ПАТ «Київметробуд» показало у фоторепортажі, як проходить черговий етап будівництва метро на Виноградар.
Метробудівці пишуть, що їх робітники досліджували глибини надр під майбутніми перегінними тунелями гілки метро. Тут буде стартувати прохідницький щит.
Читайте також у «Вечірньому Києві», чому важко споруджувати гілку тунелю від станції метрополітену «Сирець» у бік виноградаря, та який прохідницький щит тут потрібен.
Нині тут використовують інженерний прийом під назвою «стіна в грунті». Вона триматиме грунт, коли викопають котлован для запуску щита, щоб збудувати тунелі. На фото показано, як зварювальники споруджують каркаси для заливки бетону.
Як розповідав «Вечірньому Києву» керівник авторського колективу проекту будівництва метро на Виноградар, директор інституту «Київметропроект» Віктор Янікін, при спорудженні метро в цьому районі потрібенспеціальний прохідницький щит, щоб вивести нову ділянку тунелю глибокого закладення на поверхню до майбутньої станції «Мостицька». Це найскладніший відрізок траси через водонасичені грунти і пливуни.
Саме у «Київметробуду» таких щити є два, ними будувалися тунелі в бік Теремків. Потрібно буде не дуже довго використовувати прохідницькі щити. Але ділянка їх роботи дуже складна за структурою ґрунтів й підземними водами. До того ж, потрібно буде вийти із значної глибини майже під поверхню. Далі лінія метро буде не глибокого залягання.
«Вечірній Київ» також показував, якими будуть станції метро на Виноградар.