Кличко показав, як місто очищають від засилля реклами

Кличко показав, як місто очищають від засилля реклами

Зовнішньої реклами на вулицях столиці меншає. Мер Києва Віталій Кличко перевірив, а тепер і показав, як  прибирають рекламні конструкції, розміщені з порушенням вимог і правил. 

- Ми продовжуємо очищувати місто від засилля реклами. Звільнили від рекламних конструкцій і розв’язку біля метро "Лівобережна".  Тут розміщувалось 46 наземних  конструкцій. Тепер не буде жодної. Адже, за правилами, на перехрестях та розв’язках заборонено розміщувати наземні рекламні засоби. На самому ж Броварському проспекті кількість білбордів  зменшили вдвічі, - зазначив Віталій Кличко. 

За кілька останніх років у столиці  демонтували майже 36 тисяч рекламних носіїв різного типу.  Зокрема, зняли рекламні носії на перехресті проспектів Броварського і Визволителів, на проспекті Лобановського, Дніпровській набережній, Солом’янській площі, на  бульварі Дружби Народів. 

-4 роки тому я ініціював «прибирання» Києва від реклами. Разом з основними операторами ринку реклами ми напрацювали і почали втілювати нову схему розміщення реклами в столиці. У результаті кількість наземних рекламних засобів (білбордів) у столиці суттєво зменшили з 12000 до 4750. А гранична цифра білбордів, що залишаться 4390, - зазначив Кличко.