Кияни тепер можуть замовляти у електричній компанії всі роботи не виходячи з дому

Кияни тепер можуть замовляти у електричній компанії всі роботи не виходячи з дому

ДТЕК Київські електромережі розширив список послуг, які побутові споживачі можуть замовляти, не виходячи з дому.

Тепер залишити заявку стосовно роботи лічильника, його опломбування чи розпломбування, параметризації або показників споживання можна дистанційно. За допомогою інтернету або телефону. Про це повідомляє прес-служба компанії.

Дистанційні послуги – це швидко і зручно. Ходити в Центри обслуговування клієнтів (ЦОК) не потрібно – достатньо зателефонувати або залишити повідомлення на сайті. Оператор ДТЕК Київські електромережі опрацює заявку, з’ясує необхідну інформацію, виставить рахунок (якщо послуга платна) і узгодить зручний для клієнта час (якщо необхідний візит співробітника).

– Ми змінюємо наші сервіси, робимо їх максимально простими і зручними для наших клієнтів. Щоб вони не мали справу із зайвими паперами і витрачали мінімум власного часу. Нові послуги це системна робота з впровадження корисних людям продуктів. Йдемо до європейської якості обслуговування, – прокоментував генеральний директор ДТЕК Київські електромережі Маріс Куніцкіс.

Сьогодні доступні близько 20 дистанційних сервісів – платні і безплатні. За словами представників ДТЕК Київські електромережі, компанія працює над подальшим розширенням переліку таких послуг для побутових споживачів. Це сучасно, зручно і повною мірою відповідає запитам киян. Повний список онлайн сервісів можна дізнатися за посиланням: https://dtek-kem.com.ua/ru/podannya_zayavok_cherez_kolltsentr.

Замовити послуги можна за телефонами: 1588 (зі стаціонарних), (044) 202-15-88 (для дзвінків з мобільних і стаціонарних телефонів), +38 (067) 210-15-88 (Київстар), +38 (050) 210- 15-88 (Vodafone), 0-800-50-1588 (безкоштовно зі стаціонарних і мобільних) або на сайті компанії https://dtek-kem.com.ua/contacts.