Пільговики не з Києва: головна проблема впровадження електронного квитка

Пільговики не з Києва: головна проблема впровадження електронного квитка

Неможливість облікувати пасажирів пільгових категорій, які не є мешканцями Києва, – головна проблема у впровадженні в столиці єдиного електронного квитка. Її не можна вирішити на рівні Києва, для цього потрібно сприяння центральних органів влади, переконані у міській адміністрації.

Про це на Колегії КМДА розповів директор Департаменту інформаційно-комунікаційних технологій Юрій Назаров.

– Ми почали роботу електронної системи у наземному транспорті ще з 1 січня, і як показує досвід, зараз всі київські пільговики валідуються, – повідомив він.

– Проблема, яка в нас є, стосується пільговиків, які не проживають у місті Києві. Адже столиця – це єдине місто, яке надає повністю безоплатний проїзд для пільгових категорій. Звичайно, не киян наші перевізники хочуть перевозити за кошти. Тобто, міські ради їх міст мають відшкодовувати гроші Києву, – пояснив Назаров.

Однак, за його словами, на державному рівні механізм таких компенсацій не врегульований.

– Ми ініціювали сьогодні перед Київською міською радою ідею написати листа до місцевих рад інших міст, в основному – Київської області, тому що саме звідти у столицю йде основний потік пасажирів. А також листи до Міністерства транспортної інфраструктури та Міністерства соціальної політики для того, щоб врегулювати це питання та зрозуміти, як буде відбуватися відшкодування цих перевезень, – повідомив директор Департаменту.

Він упевнений, що дієвий механізм компенсацій конче необхідний столиці, адже за статистикою комунальний транспорт щодня перевозить близько 40 тисяч пільговиків-некиян.

Нагадаємо, як раніше розповідав «Вечірній Київ», на Хелловін у громадському транспорті Києва зникнуть всі кондуктори.

Фото - Анастасії Савицької