У столиці відкрилася крамниця з «каштановими» товарами

Київ-корнер – це збірка різноманітної продукції локальних брендів з новою айдентикою міста – логотипом каштану, який розробили Олександр Трегуб, Дмитро Буланов та Катя Яцушек. Вони віддали плід своєї праці на вільне користування. Тобто охочі можуть робити з каштанами одяг, піни, постери та все, що завгодно.
Коли ініціативу підтримали бренд стікерів KLEI, футболки SIL'-wear, піни The Kashtans Pins, виникла ідея об'єднати місцеве виробництво речей з логотипом міста під одним дахом. Таким чином утворився перший у місті Київ-корнер.
Він розмістився на Подолі, у приміщенні концепт-магазину уживаних брендових речей та екологічних товарів Second Chance Kyiv на Костянтинівській, 21 (2-й поверх).
Сьогодні в корнері продаються білі та чорні футболки (500 грн), де на звороті є цитати про Київ від розробників логотипу, також вживані футболки (300 грн), блокноти (300 грн), піни (140 грн), стікери (50 грн), сережки з лімітованої колекції (1470 грн).
Як розповіла координаторка Київ-корнеру Аліса Бучнєва, асортимент «каштанових» товарів розширюватиметься – плануються сумки-бананки та шкарпетки.