Марина Хонда: місто має більше розповідати про соціальні послуги, які надає

Марина Хонда: місто має більше розповідати про соціальні послуги, які надає

Кияни не знають про послуги та можливості, які є в Києві. Міська влада налаштована це змінити.

Заступниця голови КМДА Марина Хонда порівняла київські реалії з соціальними політиками та комунікаціями мерії Відня. З'ясувалося, що австрійська столиця приділяє чимало уваги iнформуванню про послуги, які надає мешканцям.

– Приміром, для людей літнього віку друкують спеціальні вісники, пояснюють, де можна пройти лікування, реабілітацію, провести дозвілля, вiдвiдати комп’ютерні курси, – розповідає Марина Хонда.

Порівняно з Віднем, зазначає вона, київська влада намагається видати якнайбільше інформації про все й одразу.

– На всіх зустрічах я бачу одну проблему: люди не знають про послуги та можливості, які є в Києві. Одні відмовляються перебратися до Київського геріатричному пансіонату, бо їм хтось сказав, що «можуть забрати квартиру», на днях мама хлопчика з інвалідністю дізналася, що потрібні дитинi послуги можна отримати в центрі …через дорогу, – зазначає заступниця голови КМДА.

Щоб надавати киянам інформацію за конкретними потребами, у мережу виклали електронний вісник «Третій вік. Увага і турбота». Ознайомитися з ним можна за посиланням.

https://static.ukrinform.com/files/1562305944-8309.pdf?fbclid=IwAR3lytZItk_gnvPtsO-dhgRLmMXUT61QjNUnrvtF7ezR2mFn5h2hMWUurPo