Контролювати платіжки: кияни перевірять комунальників через будинкові паспорти

Знати все про свій будинок. Столична влада взяла курс на тотальну паспортизацію житлових висоток.
У Київраді вже підготували проект рішення «Про виготовлення технічної документації на багатоквартирні будинки».
Завдячуючи техпаспорту, можна буде отримати відповідь на «шкурне» питання: наскільки платіжки, нараховані за комунальні послуги, відповідають дійсності.
«Паспортним» проектом уже займається комісія з питань бюджету та соціально-економічного розвитку.
Документи будуть виготовляти у двох екземплярах: один для управителя будинку, другий – для райдержадміністрації. У техпаспортах пропишуть детальну інформацію про кожен будинок: від житлових площ до кількості лічильників і ліфтів.
На практиці реалізовувати цю програму мають райдержадміністрації (як органи управління балансоутримувачів).
Скільки коштуватиме таке «задоволення», наразі не знають ні в Київраді, ні в профільному департаменті КМДА.
На думку депутатів, більшість будинків мають застарілі (радянські) паспорти, які не відповідають реальній площі.
Процеси, пов`язані з виготовленням всієї технічної документації, повинні завершитись у 2022 році.