У Києві знайшли спосіб зменшити черги до фахівців з комунальних питань

У Києві знайшли спосіб зменшити черги до фахівців з комунальних питань

За день центри обслуговування клієнтів «Київських енергетичних послуг» відвідують понад 600 киян.

Близько третини з них заздалегідь залишають заявку на відвідання фахівців за допомогою сервісу попередньої реєстрації на офіційному сайті постачальника. Таким чином, ці люди зберігають свій час та вирішують питання у максимально комфортному ритмі. Кожен третій відвідувач тепер реєструється до центрів обслуговування «Київських енергетичних послуг» онлайн.

Сервіс попередньої реєстрації працює на офіційному сайті «Київських енергетичних послуг» з початку 2019 року. За цей час майже 20 тисяч киян записалися до центрів обслуговування електропостачальника заздалегідь, у режимі онлайн, аби вирішити свої питання.

Форма на сайті дозволяє обрати зручний день та час, найближчий центр обслуговування і зазначити тему свого візиту. З отриманим реєстраційним номером клієнт має завчасно прийти у обрані день та час і звернути увагу на інформаційний екран електронної черги. Клієнта запросять до фахівця центру на обслуговування (номер з‘явиться на екрані).

Формат «живої черги» при цьому зберігається. Частина фахівців опрацьовують питання незареєстрованих клієнтів, частина обслуговують список попередньої реєстрації.

Окрім того, існують цифрові канали, завдяки яким більшість питань можна вирішити просто сидячи вдома: це і мобільний додаток, і Особистий кабінет, і сторінка на Facebook, і електронна пошта, – зазначив директор компанії «Київські енергетичні послуги» Віктор Мельников.

Усі ці канали допомагають передавати показники лічильників, сплачувати за спожиту електроенергію, не чекаючи на платіжку, отримувати консультації про енергоефективність.