Ціни виросли: чому власники кіосків розкупили лоти

Ціни виросли: чому власники кіосків розкупили лоти

48 учасників у 66 лотах. Столичні підприємці брали участь в електронних торгах, щоб отримати право на розміщення своїх кіосків.

Торги проходили на електронному майданчику Української універсальної біржі (УУБ).

– У торгах з деяких лотів активну участь приймали одночасно 8 – 10 учасників. Ціни виросли майже у 20 разів. З кожним аукціоном збільшується кількість учасників. Нові підприємці реєструються на майданчику та беруть участь у торгах. Така тенденція вказує на прийнятість учасниками ринку даної моделі торгів та її ефективність, – розповів директор УУБ Сергій Гладкий.

Організатором електронних торгів традиційно виступає КП «Міський магазин».