Стало відомо, коли Подільський міст підвісять на ванти

Стало відомо, коли Подільський міст підвісять на ванти

Роботи на Подільсько-Воскресенському мостовому переході тривають з настанням літа з 04:00 ранку до 23:00 ночі, а на окремих ділянках – цілодобово.

фото Бориса Корпусенка
фото Бориса Корпусенка
фото Бориса Корпусенка
фото Бориса Корпусенка

Про це вчора розповіли будівельники на нараді з мером Києва Віталієм Кличком, яка відбулася на об’єкті. Меру повідомили, що до кінця літа приберуть всі тимчасові опори мосту.

– Нині виконані роботи зі зняття арок мосту з тимчасових монтажних опор. Скоро завершимо регулювання шпренгелів, які в певних місцях тримають арку у жорсткій геометричній формі дуги, – пояснює головний інженер Дирекції будівництва шляхово-транспортних споруд Києва Олександр Здольник. – Деінде шпренгелі не пов’язані між собою і арка вже «працює» сама. Важлива робота попереду: під багатоступеневим геодезичним наглядом виконаємо регулювання й послаблення шпренгелів. Після цього зможемо прибрати підтримуючі арку риштування до рівня метропроїзду. Крайні опори демонтуємо вже у вересні. Після цього на будівництві знадобляться стальні ванти, які ще не завезли у Київ. Ми очікуємо на них у грудні. Тоді полотно моста підвісимо до поєднаних між собою дуг арки.

Таким чином у Києві з’явиться найбільший у Європі арочний міст без опор у руслі, а арка спиратиметься на береги  Дніпра, – пояснив Олександр Здольник.    

Мер Києва Віталій Кличко нагадав, що навесні цього року закінчили основні роботи з укріплення арочної конструкції Подільського мосту, встановили 19 в’язів. Також зараз бурять сваї в районі озера Русанівське, облаштовують бар’єрне огородження і тротуари.

– Інститут Київдормістпроект є автором проектів деяких частин  великого Подільсько-Воскресенського мостового переходу, – розповідає директор інституту Володимир Воробйов. – Наразі триває будівництво заїзду з вулиць Набережно-Хрещатицька та Верхній Вал на Подільський мостовий перехід та перевлаштування інженерних мереж (теплові мережі, водопровід, каналізація, електричні та телекомунікаційні мережі).

– Вже видно побудований в основних конструкціях з’їзд з мосту на Набережно-Рибальську дорогу. Триває зведення естакади на Русанівських садах та проїжджої частини естакади в урочищі Горбачиха. Нині ми укладаємо договір з проектувальниками лінії метрополітену на Троєщину, - пояснює Володимир Воробйов. - Вони, у спроектованих нами лівобережних підходах до мосту, частина з яких проходить по створеній земляній дамбі, мають спроектувати свої конструкції для майбутньої лінії підземки. Навколо будівництва – його першого пускового об’єкту, а це автомобільний проїзд, – є чимало труднощів. Я особисто не бачу можливості спроектувати й збудувати шестиполосний з’їзд з мосту в районі Райдужного масиву в обхід озера Райдуга. Треба будувати так, як і було раніше затверджено проектом – по краю озера Райдуга й до бульвару Перова. Тоді міст «запрацює» на проектну потужність всіма 6 полосами й легко пропустить весь транспортний потік. Поки, нажаль, за екологічними гаслами турботи про  озеро, якому насправді не нашкодило б будівництво з краю опор естакади й благоустрій території, ховаються забудовники, що мають наміри будувати тут висотки.  

Фото Бориса Корпусенка і Марії Лисенко, «Вечірній Київ»