Сила смартфону: кияни за день передали 15 тисяч показників лічильників

Сила смартфону: кияни за день передали 15 тисяч показників лічильників

Як повідомляють у компанії «Київські енергетичні послуги» лише за 1 квітня більше 15 тисяч киян передали показники лічильників за допомогою інтерактивного автоматичного помічника.

Прес-служба компанії нагадує: аби скористатися таким зручним способом, потрібно з 1 по 4 число зателефонувати до контакт-центру за номерами (044/067/066) 277-18-18, у тоновому режимі натиснути цифру «3», ввести номер особового рахунку (11 цифр) і показники лічильників, і підтвердити їх.

Спеціалісти контакт-центру «Київських енергетичних послуг» зафіксували 15662 успішних внесень показників лічильників 1 квітня, що можна порівняти з даними за весь березень. Як уточнили у компанії, за той же день оператори прийняли 2935 дзвінків з показниками, а на сторінку компанії в Facebook звернулися 508 людей. Переважна більшість клієнтів використали для внесення показників лічильників Особистий кабінет (там зареєстровано більше 600 тисяч користувачів).

У компанії звернулися до киян: «Знімаючи показники лічильників 1 числа та передаючи їх з 1 по 4 число, ви зберігаєте кошти, адже сума до сплати за електроенергію в платіжці тоді розраховується за фактичними, а не усередненими показниками. Завдяки такому зручному для клієнтів способу передачі показників, як інтерактивний голосовий помічник, спеціалісти нашого контакт-центру змогли зосередитися на запитах, які автоматично вирішити складніше: роз‘яснення по заборгованостях, робота Особистого кабінету, консультації з енергоефективності та розумного споживання».

Контакт-центр «Київських енергетичних послуг» - це комфортні канали для зв‘язку з постачальником електроенергії будь-яким зручним для клієнта способом. З 7 ранку до 21 вечора можна зателефонувати за номерами (044/067/066) 277-18-18. Питання можна адресувати в особисті повідомлення сторінці компанії на Facebook, за допомогою форми зворотного зв‘язку на сайті https://kep.com.ua/ або за електронною поштою hotline@keu.com.ua. Отримати дистанційну консультацію можна також через форму зворотного зв‘язку в Особистому кабінеті.