Чому кияни часто не мають гарячої води й опалення

Чому кияни часто не мають гарячої води й опалення

Протягом опалювального періоду КП «Київтеплоенерго»  отримувало звернення мешканців з питаннями про те, чому в одній частині будинку тепло, а в іншій – ні, чому у різних кімнатах різна температура батарей, чому протягом доби коливається температура гарячої води у крані тощо. Про це пише прес-служба підприємства.

Інколи з’ясувати, звідки беруться проблеми було непросто. Так, у кінці березня тепловики отримали скаргу про те, що у будинку на Дніпровській набарежній, 13, квартири вище 9 поверху не мають гарячої води, або вода є лише кілька годин вдень. Наприкінці березня працівники «Київтеплоенерго» почали з’ясовувати причину – провели обстеження обладнання у підвалі за присутності управителя багатоквартирного будинку, слюсаря і мешканців. Спеціалісти встановили самописці у систему ГВП, і виявилося, що технологічне обладнання у робочому стані, тиск, який виходить з теплового пункту, у тому ж значенні надходить у будинок. Про що було складено відповідний акт. Але було виявлено самовільне втручання у мережу опалення та гарячого водопостачання, зокрема: заміну арматури з недотриманням необхідних розмірів, врізки у системи гарячого і холодного водопостачання, а також у систему опалення.

Голові правління житлового будинку запропонували встановити самописці у внутрішньобудинкову систему, провести ревізію запірної арматури, фільтра і регулюючого клапана. Саме це допомогло виявити несправність зворотного клапана і усунути проблему.
Тепер у будинку все працює безперебійно – за результатами самописців тиск відповідає нормативним значенням і гарячу воду подають всім у повному обсязі.
А щодо несанкціонованих врізок – то тепер споживач має усунути  порушення або ж заключити відповідні договори на теплопостачання. В іншому випадку підприємство буде змушене звернутися до суду, адже самовільне втручання у внутрішньобудинкову мережу призводить до розбалансування і погіршення роботи всієї системи теплопостачання та гарячого водозабезпечення.

Отже, якість опалення та гарячого водопостачання – це відповідальність трьох сторін: теплопостачальної організації, управителя багатоквартирного будинку та мешканця. Зі свого боку спеціалісти КП «Київтеплоенерго» щодня роблять усе можливе, щоб послуги з опалення та гарячого водопостачання були надані в повному обсязі. Навіть тоді, коли це не належить до зони відповідальності підприємства. Адже, як свідчить наведена ситуація і весь опалювальний сезон загалом, досить часто питання щодо якості послуг виникали через несправність внутрішньобудинкового обладнання, яке знаходиться на балансі Керуючих компаній з обслуговування житлового фонду. Однак  «Київтеплоенерго» завжди реагує на звернення і бере активну участь у швидкому вирішенні проблеми.