Схили Володимирської гірки довелося укріпити проти зсувів

Схили Володимирської гірки довелося укріпити проти зсувів

Наразі на будівництві пішохідно - велосипедного мосту з Володимирської гірки до Арки дружби народів тривають активні роботи, але метушні не помітно. Можливо, це нині здається неймовірним, але заступник голови КМДА Олександр Спасибко підтверджує, що міст таки відкриють до Дня Києва.

-Прийдете, і переріжете стрічку в останні вихідні травня. Міст буде відкрито, я в цьому впевнений, - говорить Олександр Спасибко. – Наразі з 4 опор повністю готова та, що на Володимирській гірці. Друга опора буде готова вже сьогодні- 16 березня. Третя опора станом на зараз готова більш ніж на 60 відсотків, а четверта – на 80.

Також замовили абсолютно всі матеріали: металеві деталі для прогонових маршів, елементи огородження, перила, підсвітка, малі архітектурні форми, лавки, ліхтарі, відео нагляд. На мосту буде покладено гус-асфальт, рецептура виготовлення якого замовляється у постачальника заздалегідь.

Замовили також гранітні вироби для фонтанів. 26 травня плануємо їх запустити в роботу.

З парку Володимирська гірка можна побачити будівельні майданчики на схилах гірки й біля сходів до колони Магдебургського, які так жахають деяких киян. "Вечірній Київ" перевірив не тільки будмайданчики, а й стан історичних сходів. Вони абсолютно не ушкоджені. З них було демонтовано лише два ліхтаря, аби не пошкодити при будівництві. Зелену поросль на схилах, а також кілька старих дерев знесли ще взимку. По завершенню спорудження мосту схили повністю впорядкують й озеленять.

Нагадаємо, що схили взимку укріплено майже 400 буронабивними сваями й 4 підпірними стінами. Протизсувні робити й будівництво підпірних стін велося й зі сторони Хрещатого парку, поряд з колишнім танцювальним майданчиком. Крім того, біля кожної з 4 опор майбутнього мосту встановлено анкерні палі. За роботою будівельників наглядає НДІ будівельних конструкцій. Цей інститут також виконав проект укріплення схилів в зоні будівництва.

Для спорудження цього об'єкту використовується бетон марки М-500 зі спеціальними  сучасними добавками, що дозволили будувати взимку.

До 1 травня рух машин по одній полосі Володимирського узвозу в напрямку Подолу перекрито. Буде такий момент, коли будівельникам доведеться на одну ніч повністю закрити рух машин по узвозу. Це станеться, коли на опори кластимуть полотно майбутнього моста.

Фото, відео Марії Лисенко "Вечірній Київ"