Скільки коштуватиме укріплення мосту Метро

Скільки коштуватиме укріплення мосту Метро

Для покращення транспортного сполучення між лівим та правим берегом Дніпра у столиці капітально відремонтують автопроїзди мосту Метро. Відповідний робочий проект днями було затверджено розпорядженням Київської міської державної адміністрації. Проектна й кошторисна документація була розроблена відповідно до чинного законодавства. В проекті враховано стан споруди, про який раніше повідомляли у пресі. Тоді писали, що міст кілька десятків років не ремонтували, у ньому є тріщини у бетоні й сталева арматура потребує заміни.

Привести надважливий для Києва міст у стабільно робочий стан коштуватиме нині дорого тому, що за ним треба було постійно слідкувати й вчасно ремонтувати ще 20 років тому. Тепер загальна кошторисна вартість капітального ремонту становить 1 825 200,575 тис. грн. Фінансувати капітальний ремонт будуть за рахунок коштів бюджету столиці протягом двох років. За словами фахівців, капітальний ремонт  передбачає втручання в несучі конструкції споруди, аби замінити чи відновити їх. Капремонт проводять завжди, коли конструкції фізично зношено чи зруйновано.

А відновлювати на мосту доведеться багато чого: капітально відремонтують проїжджу частину мостового полотна, капітально відновлять тротуари, прогонові будови із заміною їх несучої арматури, замінять зовнішнього освітлення й перильну огорожу. Триватиме все це 22 місяці й завершиться у 2021 році.

При затверджені проекту капітального ремонту мосту Метро враховано експертний звіт Державного підприємства «Державний науково-дослідний та проектно-вишукувальний інститут «НДІПроектреконструкція» від 12 листопада 2018 року.

Замовив проектно-кошторисну документацію і капітальний ремонт вказаного об’єкту «Київавтодор». Розробляв проект - «Містпроект» (Київ).

Як повідомили у «Київавтодорі»,  вони отримали позитивний висновок головного органу, що слідкує за якістю проектів і їх вартістю - держекспертизи. Після капітального ремонту буде відновлено несучу спроможність мосту.

Нагадаємо, з вересня 2018 року на одній з ділянок мосту Метро – проїзду через Русанівську протоку  - почалися поетапні роботи з капітального ремонту всієї споруди.  Працювали у цілодобовому режимі, а бетонування монолітної плити шляхопроводу відбувалося вночі. Про це повідомляла прес-служба КК «Київавтодор».

Титульне фото: Espreso.TV