До травня рух на Володимирському узвозі обмежать: будують міст і укріплюють схили

До травня рух на Володимирському узвозі обмежать: будують міст і укріплюють схили

Наразі на будівництві пішохідно - велосипедного мосту з Володимирської гірки до Арки дружби народів тривають активні роботи. Про це розповів заступник голови КМДА Олександр Спасибко. 

Про обмеження руху транспорту

-Ми маємо за графіком здати об’єкт до Дня Києва. І всі роботи виконаємо до цієї дати. Нині вже завершили укріплювати підпірну стінку внизу на Володимирському узвозі й відкрили рух транспорту у напрямку Європейської площі, - сказав Олександр Спасибко. - Тепер перекриємо до 1 травня рух машин по одній полосі узвозу в напрямку Подолу. Буде такий момент, що будівельникам доведеться на одну ніч повністю закрити рух машин по узвозу. Це трапиться, коли на опори кластимуть полотно майбутнього моста.

Будівельники нині працюють не просто в умовах складного рельєфу й зсувонебезпечних пагорбів, а ще й в охоронюваній зоні метрополітену. Тому укріплювати підпірну стіну Володимирської гірки довелося тільки вночі, коли не працювало метро. Але ці роботи вже завершені.

Про укріплення схилів

-Проектом будівництва пішохідно-велосипедного моста передбачено великий обсяг протизсувних робіт, який коштуватиме доволі дорого. Тому вартість побудови всієї споруди і дорівнює 260 мільйонам гривень, - говорить Олександр Спасибко. – Тут укріплюють схили майже 400 буронабивними сваями й 4 підпірними стінами.

Наразі протизсувні робити й будівництво підпірних стінок ведеться біля колишнього танцювального майданчика (називався він колись Жаба). Крім того, біля кожної з 4 опор майбутнього мосту встановлюють анкерні палі. Наразі разом з анкерами встановлено першу опору (на Володимирській гірці), опору біля арки дружби народів (з анкерами), опору біля сходів до пам’ятника Магдебурзькому праву з анкерами.

На час будівництва за всіма спорудами в ареалі встановлено інженерний нагляд. Спостерігає НДІ будівельних конструкцій за філармонією, аркою, пам’ятником Володимиру. Цей інститут також виконав проект укріплення схилів в зоні будівництва.

На будівництві використовується бетон марки М-500 зі спеціальними  сучасними добавками, що дозволяють будувати при відносно низьких температурах.

Яким буде міст

Довжина полотна моста – 206 метрів, висота над Володимирським узвозом – 20 метрів. На поворотах – двох оглядових майданчиках -будуть вставки – скляні підлоги, підсвітка й енергоощадне освітлення. В рамках будівництва мосту спорудження канатної дороги від Арки до Подолу не передбачено. Арку дружби народів (сталеву конструкцію) і скульптурну композицію демонтувати не будуть.

Читайте також у "Вечірньому Києві" якими будуть фонтани на Володимирській гірці