У Києві змінили правила проїзду для пільговиків: що треба робити іншим мешканцям

У Києві змінили правила проїзду для пільговиків: що треба робити іншим мешканцям

Як відомо, у наземному транспорті столиці вже використовують Картку киянина для обліку поїздки пасажира-пільговика.  Мешканці столиці вже звикли прикладати Картку у метрополітені. Тепер їх просять постійно робити це у наземному транспорті.

-Ми переходимо до обліку пільговиків у транспорті, аби знати фактичну кількість перевезених людей. Більш чіткий облік дасть можливість точно використовувати кошти міського бюджету за цільовим призначенням, не переплачувати транспортникам, не витрачати зайвих грошей, які можна використати на інші цілі з соціального захисту киян, - пояснює заступник директора Департаменту соціальної політики КМДА Світлана Устименко.

Якщо кияни похилого віку не хочуть валідувати картку, чи можливо їх змусити

-Треба пояснювати доцільність таких дій, на це піде деякий час. Наразі в нас немає можливості позбавити за не прикладену картку пільг. Але настане такий час, коли доведеться це зробити, -говорить Світлана Устименко.

-З початку січня ми фіксували дані, що містяни прикладали картку у наземному транспорті до 200 разів на день, вчора цей показник сягнув вже 20 тисяч. Тобто даний процес освоюється киянами, - говорить директор Департаменту інформаційно-комунікаційних технологій Юрій Назаров. – Ми також підготували й запускаємо звукові доріжки з повідомленнями й нагадуваннями для пасажирів наземного транспорту про необхідність валідації карток. А кондуктори допомагатимуть літнім пасажирам це зробити. Нині у столиці зареєстровано 781 тисяча власників Карток киянина. З них 680 тисяч – це пільговики. Тому у наземному транспорті важче привчити таку масу людей до нових правил.

Якщо ви втратили Картку киянина, то її треба поновити. Завітати у будь яке відділення Ощадбанку з паспортом, ідентифікаційним кодом та документами, що підтверджують ваші пільги, пенсійне посвідчення. Через 4 -7 днів ви отримаєте новий документ.

Через кілька днів КМДА готується оголосити про повноцінний  масовий запуск системи електронного квитка.

Як уточнив Юрій Назаров, це массовий проект, складний як з технічної, організаційної й юридичної точки зору. Наразі всі нюанси вже узгоджено.

Як відбуватиметься контроль за сплатою й обліком проїзду

контролерів є зчитуючи пристрої. Коли пасажири заходять у транспорт і прикладають або електронний квиток, або білет до валідатора, система у кондуктора розуміє, сплачено проїзд чи ні, - пояснює Юрій Назаров. -

-Ми закликаємо всіх пенсіонерів та пільговиків, що не мають Картки киянина, отримати такі документи адже вони дають масу переваг не тільки в транспорті. – говорить Світлана Устименко. - Просимо з розумінням поставитися до того, аби місто могло раціонально використовувати бюджетні кошти для компенсації перевізникам провозу пасажирів –пільговиків. Нагадаю, люди, що мають статус переселенця й користуються пільгами, також безперешкодно можуть оформити Картку киянина.

-Якщо людина не скористалася Карткою киянина у транспорті вона мусить повноцінно сплатити за свій проїзд, - говорить Юрій Назаров. – Така система діє вже кілька років у столичному метрополітені.