Кондуктори скаржаться, що пенсіонери не хочуть прикладати Картку киянина до валідаторів

Кондуктори скаржаться, що пенсіонери не хочуть прикладати Картку киянина до валідаторів

Кияни давно помітили, що валідатори у комунальному транспорті вже працюють. Електронні квитки вони ще не зчитують, а от інший експеримент у транспорті столиці тихо розпочався.

Другий день поспіль у салонах комунального транспорту столиці стоїть ґвалт, який зчиняють пенсіонери, коли кондуктори говорять їм прикласти Картку киянина до валідатора.

Як пояснили нам кондуктори у тролейбусах №30, 18, 6 та 33, керівництво «Київпастрансу» провело інструктаж з ними й наполягло, аби саме кондуктори інформували й вимагали від престарілих пасажирів, щоби ті прикладали картку до валідаторів. Це робиться для з’ясування обсягу пасажиропотоку на маршрутах.

-Сьогодні на першому рейсі тролейбусу №18 від площі Шевченка був повний салон людей похилого віку, - скаржиться кондуктор з цього тролейбусу. – приклали до валідатора картку лише четверо. Це ми з’ясували по закінченні рейсу через систему обліку. А крику, ґвалту, прокльонів та матюків я наслухався на все життя. Стільки ненависті вихлюпнули громадяни, що в мене до вечора руки трусилися. Волали про грабунок (наче з їх картки гроші спишуть й доведеться платити з свого карману), про погану державу, місто й цілий світ, які намагаються їх задушити! Такого я ще не чув. І більша частина пенсіонерів їхала на роботу! Тобто це не злиді якісь.

А далі, побачивши, що відмітилося через валідатор всього 4 пасажири, керівництво може прийняти невірне рішення й скоротити маршрут, адже на ньому НЕМАЄ пасажирів, їх не видно! Вочевидь, що треба було керівництву «Київпастранса» заздалегідь роз’яснити киянам про нові умови проїзду й облік пасажирів – володарів Картки киянина. Це можна було зробити й через оголошення у салонах транспорту, й через гучномовець водія, не кажучи вже про цивілізовані методи – оголошення у пресі.

Звичайно ж, треба було пояснити людям, що кошти з Картки пенсіонерам не списують.

Наразі у салонах столичного транспорту є тільки такі оголошення 

У тролейбусі №6 було мало народу. Кондуктор підходила до кожної людини й нагадували тихим голосом про необхідність прикласти Картку до валідатора. Їй відповідали, що вже зробили це, або просили допомогти. Жінка терпляче показувала й розказувала літнім людям як і що зробити. У двадцятий раз пояснювала, що Київпастранс робить облік пасажирів, вивчає структуру пасажиропотоку.

-Зараз у мене всі вже «поприкладували», бо людей не багато. Коли натовп – складніше, багато провокаційних висловів. Навіть молодь намагається «завести натовп на істерику». Добре було б робити якісь загальноміські оголошення. А то ми тут одні проти всього міста стоїмо. Я ще нагадую, щоб не забували свої Картки вдома, й знайомим переказували про нову систему проїзду, - говорить кондуктор.

-Щодо введення Електронного квитка для всіх киян, в нас ще не було інструктажу. Мабуть, десь у лютому вже буде, тож купуйте електронні квитки, хоча ми ще будемо у салонах продавати паперові білети з QR-кодом, - терпляче пояснює пасажирам тролейбусу №30 кондуктор.