Будівництво ТРЦ над станцією київського метро майже завершено: який вигляд має скандальний «Oasis»

Будівництво ТРЦ над станцією київського метро майже завершено: який вигляд має скандальний «Oasis»

Будівництво першого торгово-розважального центру у столиці, побудованого над станцією метрополітену майже завершено. Скандальне спорудження ТРЦ «Oasis», що роками викликало багато суперечок, знаходиться на місці кільця над станцією метро «Героїв Дніпра». Загальна площа 3-поверхової споруди становить 14 481 м².

Фото: "Вечірній Київ"
Фото: "Вечірній Київ"

Наші журналісти побували в ТРЦ та подивились, який вигляд зараз має територія.

Як вже розповідали раніше у консалтинговій компанії NAI Ukraine, новий об’єкт має вирішити інфраструктурні проблеми мікрорайону і допоможе подолати стихійну торгівлю на території, прилеглій до станції. Тепер, у переходах, де раніше все було заставлено прилавками порожньо. Ці місця облаштовують під маленькі магазини, а бабусі переїхали до зупинок громадського транспорту та входів до метро.

Після виходу зі станції підземки пасажири майже одразу потрапляють на перший поверх торгового центру. Там вже можна побачити 3 працюючі ескалатори та ліфт. Відвідувачів тут ще майже немає, люди тільки з цікавістю зупиняються та роздивляються ТРЦ. Території майбутніх магазинів все ще закриті банерами з написами «Незабаром відкриття».

- Роботи ще багато, тож не можу точно сказати, коли заплановане офіційне відкриття ТРЦ. Можливо робітники впораються ближче до весни, - розповів «Вечірньому Києву» один з охоронців.

Наразі, в ТРЦ «Oasis» відкрився тільки ресторан швидкого харчування «KFC» на третьому поверсі та магазин жіночого одягу на першому. Відомо, що орендарями вже стали магазин японського бренду «Miniso», ресторан мережі «Пузата Хата», супермаркет «Varus», «Львівські круасани», Eva, MIDA, «Територія Твоєї Техніки», KyivStar, Lifecell, Vodafone, Люксоптика, Mobile trend, Yves Rocher, Aurum та «Столична Ювелірна Фабрика».

Зазначимо, що 2016 року, під час будівництва ТРЦ, у підлозі станції «Героїв Дніпра» утворилася 10-метрова тріщина, що не на жарт налякала пасажирів. Але, як прокоментував ситуацію начальник КП «Київський метрополітен» Віктор Брагінський, боятись було нічого і будівля не несла жодної загрози підземці.

Відомо, що тоді інвестором були отримані експертні висновки ДП «Укрдержбудекспертиз» та дозвіл на початок робіт, виданий Державною архітектурною будівельною інспекцією.