Для Троєщини й Лісового масиву готують транспортний сюрприз

Для Троєщини й Лісового масиву готують транспортний сюрприз

Для транспортного сполучення мешканців Троєщини, Райдужного, Лісового масиву з правобережжям у адміністрації міста паралельно готують кілька планів. Про це «Вечірньому Києву» розповів  заступник голови КМДА Дмитро Давтян.

-Зараз ми працюємо з Світовим банком, який отримав грант на 1 мільйон доларів на розробку техніко-економічного обґрунтування (ТЕО) маршрутів массового наземного транспорту (Mass Rapid Transit – MRT), - пояснює Дмитро Давтян. – Спеціалісти визначать, який вид транспорту – BRT (автобусне швидкісне сполучення)  чи  LRT (електротранспортне швидкісне сполучення) мають бути у столиці і на яких напрямках. Але й ми й міжнародні спеціалісти більше схиляються до впровадження автобусного швидкісного транзиту з Троєщини  у центр міста. Куди саме, поки точно не скажу. Треба почекати завершення роботи над  ТЕО, фінального результату. Тоді буде зрозуміло який вид транспорту використати, його повний маршрут, скільки коштуватиме впровадження. Далі визначатимемо, яким шляхом фінансувати роботи: або за бюджетні кошти, або залучати інвесторів, або кошти Світового банку чи ЄБРР, IFC.

-Я вважаю, що і BRT і  LRT потрібні місту, це хороший інструмент для вирішення проблемних питань, - говорить Дмитро Давтян.- Але, крім того,  для зв’язку Троєщини  з правим берегом буде: Подільсько-Воскресенський мостовий перехід, автомобільну частину якого ми маємо повністю ввести в експлуатацію у  вересні 2020 року, роботи йдуть зараз швидкими темпами, фінансування виділено на все необхідне. А також є великий і важкий проект будівництва метро, над яким працюємо. Тут є маса робочих моментів, пов’язаних з державними гарантіями, угодами між урядами України та Китаю. Процес рухається, але місту доводиться вишукувати й інші можливості для поліпшення транспортного сполучення з північним лівобережжям міста.

- Нині на Подільському мосту через Дніпро змонтована одна з найбільш складних конструкцій, - інформує Дмитро Давтян. – Хоч у Києві сніжно, а на висоті над Дніпром висококласні спеціалісти працюють до сутінок – змонтована і встановлена остання з боку  Рибальського півострова найбільш складна пропелерна ферма. Її  кілька днів регулювали  для встановлення у проектне положення, після чого зварили під наглядом вчених з інституту ім. Патона. Ця робота  фактично завершила річний план. Упродовж року спеціалістам вдалося змонтувати заплановані 11 в’язів, а це означає, що вже наступного року міст можна буде встановити у проектне положення. Якщо для спостерігача це просто поліпшить зовнішній вигляд, то спеціалісти знають – встановлення в’язів і проектне положення моста – це один із важливих технічних кроків.

Читайте також у «Вечірньому Києві» «На Подільському мосту готуються до найголовнішої в історії будівництва операції» та «Подільський міст через Дніпро: на великій висоті скріплюють арку»