Стало відомо як на чверть знизити аварійність на трасах

Стало відомо як на чверть  знизити аварійність на трасах

Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України пропонує обов’язково влаштовувати на розділювальних смугах трас протизасліплюючі екрани. Для цього треба внести зміни до ДБН В.2.3-4-2015 “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво”. Адже статистика європейський країн показує, що використання таких екранів дозволяє в середньому на 25% знизити аварійність на дорогах.

Про це повідомляє офіційний сайт Кабінету Міністрів.

-Протизасліплюючі екрани, як засоби безпеки на дорогах, вже давно використовуються в усіх європейських країнах. Вони встановлюються на розділювальних смугах, щоб світло від зустрічного транспорту не засліплювало водіїв. За статистикою, після встановлення таких екранів в країнах Європи, кількість аварій на дорогах знизилася в середньому на 25%. Тому ми хочемо впровадити таку технологію і на українських дорогах та наразі пропонується внести відповідні зміни у ДБН, – розповів заступник Міністра регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ Лев Парцхаладзе.

За його словами, встановлення таких протизасліплюючих екранів як бар’єрних засобів безпеки також перешкоджатиме пішоходам переходити дорогу в непередбачених для цього місцях.

Згідно зі змінами у ДБН, такі засоби безпеки повинні влаштовуватися з урахуванням вимог ДСТУ 8537 “Безпека дорожнього руху. Екрани протизасліплювальні. Загальні технічні умови”.

Проект змін до ДБН розробляється ДП “ДерждорНДІ”.

Для довідки. Державні будівельні норми (ДБН) – обов’язкові до виконання нормативні акти, які використовуються під час проектування нових та реконструкції існуючих будівель, кварталів, мікрорайонів відповідно до їх призначення.

Нагадаємо, нові ДБН “Планування і забудова територій” забороняють організовувати постійні або тимчасові відкриті автостоянки всередині невеликих житлових кварталів площею до 3 га.