Без естетичного шуму: як Києву повертають привабливе обличчя

Без естетичного шуму: як Києву повертають привабливе обличчя

Начальник управління з питань реклами КМДА Олександр Смирнов повідомив, що з моменту прийняття Правил розміщення реклами у Києві (а саме з травня 2017 року), підприємці оформили та розмістили 3586  «правильних» вивісок, які відповідають нормам і столичним вимогам. Нагадаємо, що влада столиці оголосила війну з естетичним шумом й наполегливо її веде.

Відтак, в 2017 підприємці оформили 915 одиниць вивісок за новими стандартами, а в 2018 – 2671.

  - Трохи гарних новин, - пише Олександр Смирнов у Фейсбук. - Все більш стає соціально відповідального бізнесу! Сподіваюсь, така позитивна тенденція поширюватиметься.
Адже очі радіють, коли бачиш, як перетворюється рідне місто.