У Голосіївському районі до поліції скаржаться онлайн

У Голосіївському районі до поліції скаржаться онлайн

Для жителів району в тестовому режимі запрацював сервіс «Електронний кабінет дільничного». Він діє на базі інтерактивної багатофункціональної онлайн-платформи «Взаємодія поліції та громади».

Мета проекту – налагодити дієву комунікацію між поліцейськими та людьми, які проживають на території, що обслуговує правоохоронець. За допомоги «Електронного кабінету дільничного» городяни, ввівши свою адресу на мапі Києва, мають змогу дізнатись контактну інформацію дільничного офіцера, відповідального за їхню територію, написати йому приватне повідомлення. Наприклад, про підозрілі події чи протиправні дії у своєму районі. Після того як дільничний отримає та розгляне запит, він сповістить про результат мешканця, що його надіслав електронною поштою.

 - Сервіс працює менше місяця, наші дільничі офіцери поліції зустрічаються з мешканцями Голосіївського району, розповсюджують інформацію, плакати, розказують про можливості та переваги цього сучасного сервісу, -   розповів «Вечірньому Києву» начальник Голосіївського управління поліції Олег Волошин. – До нас надходять різні звернення громадян, в основному побутового характеру. Наприклад, шумлять сусіди, тоді дільничий офіцер поліції приходить і проводить профілактичну роботу.  Раніше громадяни повинні були телефонувати на 102 чи звертатися з письмовою заявою. А за допомогою сервісу, повідомлення з якого дільничі бачать на комп’ютері, планшетах і власних телефонах, ми маємо змогу швидко реагувати на повідомлення. Також до нас звертаються щодо припаркованого в неправильному місці транспорту чи підозрілих осіб у дворах. Ми даємо консультації з будь-яких правопорушень, а якщо вони не входять в нашу компетенцію, порадимо, куди звертатися. Крім того, за потреби можна дізнатися розклад дільничого та записатися до нього на прийом. Загалом, громадяни задоволені користуванням цим сервісом.

За словами Олега Волошина, дільничі офіцери розповідають мешканцям району про небезпечні місця, де часто бувають правопорушення та кримінальні злочини, спілкуються з активними жителями. Він поділився, що найбільше злочинів в Голосіївському районі здійснюються на Теремках, на автовокзалі трапляється хуліганство. Найчастіше в районі трапляються крадіжки з автомобілів, самих транспортних засобів та пограбування квартир. Дільничі офіцери готові розказати, на що звертати увагу, щоб запобігти цьому.

Наразі сервіс працює в тестовому режимі лише в Голосіївському районі, його планується поширити на все місто.

Крім того, на онлайн-платформі також працює сервіс «Спитай поліцейського». Він дає можливість містянам просто та швидко ставити питання поліції й отримувати на них відповіді-роз’яснення. Зокрема, на карті можна позначати небезпечні місця вашого району, чим вже активно користуються кияни. 

Звертаємо вашу увагу на те, що дана платформа не є аналогом служби «102». Проект є громадською ініціативою. Наповненням та модерацією ресурсу займаються громадські активісти в тісній співпраці з представниками поліції свого міста. Окрім поліцейських, відповіді на питання також надають кваліфіковані юристи.

Нагадаємо, Київрада розірве договір оренди з забудовником на Андріївському.