Маючи власне авто, на роботу їду на метро: киянка розповіла про дороги

Маючи власне авто, на роботу їду на метро: киянка розповіла про дороги

Мешканка столиці Анастасія має 12-річний досвід водіння авто. Проте щоранку доїжджає автівкою лише до найближчої станції метро. Пояснює просто – затори. Хоча й зізнається: коли катається містом на машині, то на головних магістралях відчуває себе як у Європі.

Житомирська траса, одна з найкращих в Україні, була побудована за усіма стандартами спеціально до Євро-2012. Пані Анастасія згадує, як водії, які заїжджали до столиці через «Західні ворота», помічали: спочатку дорога нормальна, але досить їм розслабитись – і раптом вона вже стає залатаною, заліпленою. «Заїхали у Київ, називається», – додає Анастасія.

З гладенької Житомирської траси водії потрапляли на Проспект перемоги, а це – одна з найголовніших артерій міста Києва, бо веде аж до самого Хрещатика. Проспект знаходився в такому жахливому стані, що його вигляд викликав лише відразу.

–  Оскільки дорога до моєї дачі проходить якраз через цей проспект, у мене в голові постійно  «крутились» не дуже гарні побажання міській владі, – розповідає Анастасія. – Коли я зараз їжджу цим маршрутом, навіть повірити важко, що колись тут можна було «подарувати» колесо якійсь ямі. Проблему заторів це не вирішило, але якість поїздки набагато покращилась. Зараз там нормальна розмітка, освітлення та добре відремонтована дорога. Це дає можливість удвічі економити час.

Улітку міський голова Віталій Кличко заявляв, що ремонт дороги – це не тільки нове асфальтне покриття, але й нові тротуари, освітлення, переходи, це комплексний підхід. За його словами, на нові дороги підрядники дають гарантію 5 років. Проте Анастасія вважає, якщо шляхопроводи були покладені дійсно якісно, то прослужать набагато довше. Як приклад наводить Житомирську трасу.

–  Магістральні автошляхи – головні  вулиці Києва, тож добре, що їх ремонтують. Це дороги, якими постійно їздять великі потоки транспорту. Мене, як водія, радує, що їх постійно  оновлюють. Але попри це з’являється інша проблема – графік ремонтних робіт не узгоджується. Наприклад, починають одночасно ремонтувати на одному напрямі декілька ключових точок. Саме це й спричиняє масові затори, бо водіїв позбавляють альтернативного об’їзду. І залишається проблема з боковими автошляхами, коли з магістралей з’їжджаєш і потрапляєш на дороги ще часів Леоніда Черновецького – у кращому випадку.

Але є відчутний прогрес, адже за останні роки було відремонтовано багато основних доріг, зокрема, Велика Кільцева дорога та бульвар Академіка Вернадського.

Чесно кажучи, через затори економніше їздити машиною до ключової станції метро, а вже звідти – по своїх справах містом. Якщо людина живе у районі, який прямими сполученнями громадського транспорту не пов'язаний із центром, то іноді діставатись туди дуже не зручно. В деяких місцях погані тротуари, немає освітлення або ж треба рухатись лісопарковою зоною, що є досить ризиковим через криміногенну ситуацію. Тому вранці я їду на власному авто до найближчої станції метро, а потім – підземкою до центру. Так я дістаюся на роботу в середньому за півгодини, а якщо цей шлях повністю долати на машині, то вийде близько години.

Анастасія погоджується з думкою, що користування громадським транспортом економить гроші й час. Проте якщо людина часто подорожує за межі міста, то автомобіль є ідеальним варіантом для поїздок.

У час сучасних технологій по місту найкраще пересуватись електричними самокатами, гіробордами тощо. Вони малогабаритні, швидкі та значно економлять ваші кошти. Але у нас вони стануть актуальними тоді, коли дороги почнуть розчищати так, як у Швеції. Особливо зараз, коли у кучугурах вони просто-напросто застрянуть.

Не зважаючи на проблеми з автошляхами у столиці, Анастасія задоволена змінами у Києві. Влада дослухається до жителів та водіїв, місто стає сучасним, а життя і пересування в ньому – комфортним. Вона впевнена, що спільними зусиллями ми зможемо змінити місто на краще.

Коли робота виконана якісно, це не можна недооцінювати, – підсумовує Анастасія.

Будьте постійно у курсі подій, якими живе столиця – підписуйтесь на канал "Вечірнього Києва" у Telegram та Facebook.