У Києві оголосили тендер на проектування метро на Троєщину

У Києві оголосили тендер на проектування метро на Троєщину

“Київський метрополітен» через систему Prozorro оголосив про закупівлю послуг з створення Подільско-Вигурівської лінії Київського метрополітену від Великої Кільцевої дороги до житлового масиву Вигурівщина-Троєщина з двома електродепо (проектні роботи, «стадія ТЕО»).

Після визначення переможця тендеру й підписання угоди з ним, розпочнеться проектування п’ятої лінії метрополітену.

Нагадаємо, що ділянка від станції метро «Т.Шевченка» до масиву Троєщина була вже спроектована. Нещодавно підписано розпорядження КМДА «Про внесення змін до розпорядження Київської міської державної адміністрації від 20 липня 2004 року № 1312 «Про відновлення робіт із проектування та спорудження Подільсько-Вигурівської лінії Київського метрополітену від станції «Вокзальна» до житлового масиву Вигурівщина-Троєщина з електродепо».

Цим розпорядженням дається старт створенню на першому етапі важливих для будівництва метро на Троєщину документів: техніко-економічного обґрунтування, проходженню державної експертизи, проектуванню. На другому етапі – почерговому будівництву й введенню в експлуатацію ділянок і станцій.

Фінансувати всі ці дії намічено відповідно до Програми соціально-економічного розвитку столиці на 2018 – 2020 роки, з бюджетних коштів, з джерел, дозволених національним законодавством.

У пояснювальній записці до розпорядження, директор Департаменту транспортної інфраструктури Сергій Симонов, нагадує, що траса метро на Троєщину намічена від Великої кільцевої дороги через аеропорт «Ім. Сікорського», Центральний залізничний вокзал, Лук’янівку, Поділ, Воскресенку, Троєщину. Відповідно до цього, пересадковими станціями будуть існуючі «Тараса Шевченко», «Лук’янівська», «Вокзальна». В зону охоплення послугою перевезення метрополітеном попадають мешканці Троєщини, Лісового масиву, Воскресенки, Райдужного, майбутньої багатоповерхової житлової забудови на Русанівських садах. Метро будують через дві зелені зони відпочинку: урочище Горбачиха та Труханів острів.

Наразі, в рамках будівництва Подільсько- Воскресенського мостового переходу по всій його довжині вже збудовано основу (лоток у нижньому рівні, під автопроїздом) для майбутньої гілки метро, а також, в основних будівельних конструкціях, - майбутні станції на Трухановому острові.