«Електронний кабінет дільничного» підключили у Голосіївському районі

«Електронний кабінет дільничного» підключили у Голосіївському районі

Сервіс «Електронний кабінет дільничного» — складова платформи http://bezpechne.community, запустили у Голосіївському районі.  Він допоможе налагодити діалог містян з поліцейськими.

За допомоги сервісу користувачі в декілька кліків можуть дізнатись контактну інформацію свого дільничного та написати офіцеру приватне повідомлення.

- Сьогодні нікого не здивуєш сплатою за комунальні послуги через власний онлайн-кабінет чи інтернет-банкінг. Наша мета – дати можливість кожному містянину в режимі онлайн піклуватись про власну безпеку та безпеку інших.  Думаю, що переваги такої взаємодії швидко оцінять і громадяни, і поліцейські. Зміни завжди починаються з себе! Долучайтесь!,- закликає киян помічник Заступника Голови національної поліції - начальника ГУНП м.Києві Ольга Юскевич.

Як наголошують у поліції,  дана платформа не є аналогом служби «102». Проект є громадською ініціативою. Наповненням та модерацією ресурсу займаються громадські активісти в тісній співпраці з представниками поліції свого міста. Окрім поліцейських, відповіді на питання також надають кваліфіковані юристи.

Також на карті сервісу можна буде  позначати небезпечні місця району.  І цю інформацію будуть бачити відповідальні підрозділи поліції.

Поліцейські роздрукують оголошення про новий сервіс, і розповсюдять їх у Голосіївському районі, щоб якомога більше містян дізналися про «Електронний кабінет дільничного».

Нагадаємо, сайт містить дані по трьом містам: Київ, Тернопіль та Полтава.

Нагадаємо, поліція пішла в онлайн: кияни можуть відправити електронний запит копам.

Будьте постійно у курсі подій, якими живе столиця – підписуйтесь на канал "Вечірнього Києва" у Telegram та Facebook.