В інтернеті поширили 10 мільйонів хештегів про Київ

В інтернеті поширили 10 мільйонів хештегів про Київ

Проект CorrectUA набирає все більших обертів у світі. Міністерство закордонних справ України повідомило, що хештег #KyivNotKiev  має уже понад 10 000 000 переглядів у соціальних мережах.

- Друзі, закінчився перший етап онлайн кампанії МЗС «#CorrectUA». Відповідно до нашого моніторингу в соцмережах, понад 10 мільйонів користувачів побачили хештег #KyivNotKiev. Вже маємо перші скромні, але конкретні результати. Це свідчить про те, що тематика кампанії є дійсно важливою для України., - повідомили на офіційній сторінці міністерства у Facebook.

Кампанія #CorrectUA - це спільна ініціатива МЗС України та Центру стратегічних комунікацій StratCom Ukraine, ціль якої є звернення до іноземних ЗМІ з метою коригування правопису міста Київ - #KyivNotKiev. Як зазначили у міністерстві, звернення до світових ЗМІ - це лише перший крок. Також у рамках цієї кампанії планується проведення відповідних робіт з міжнародними транспортними хабами, міжнародними аеропортами та популярними туристичними веб ресурсами.

- «#CorrectUA» дійсно став важливим спільним проектом українських дипломатів, урядових і неурядових організацій, активістів, вітчизняних ЗМІ та мільйонів українців. Ми також плануємо проводити подібну роботу з міжнародними транспортними хабами, зокрема міжнародними аеропортами, популярними туристичними веб ресурсами Booking.com, TripAdvisor, Wikipedia та іншими. Ми розраховуємо на вашу подальшу активну позицію та підтримку!, - додали у МЗС.

Нагадаємо, Провідне британське видання почало правильно писати назву Києва