З'явилася ініціатива прибрати книги скарг з кафе й ресторанів столиці

З'явилася ініціатива прибрати книги скарг з кафе й ресторанів столиці

З’явилася пропозиція ліквідувати книги скарг: пишіть у соцмережі.

Такі зміни пропонує Мінекономрозвитку для всіх підприємств роздрібної торгівлі та ресторанів. Про це повідомили у відомстві.

Як вважають урядовці, це дозволить зменшити витрати бізнеса на застарілі інструменти адміністрування та поліпшити бізнес-клімат. Адже в Україні у наш час є чимало способів, щоб поскаржитися на ресторан чи магазин: звернутися до Держпродспоживслужби, Урядової телефонної гарячої лінії, Державної фіскальної служби, місцевих органів виконавчої влади, або ж до суду. 

У відомстві наголошують:  нині навіть коментарі в інтернеті вже є дієвішими за Книгу відгуків і пропозицій. Крім того, в Україні існує електронна книга скарг «Каратель».