Пішохідний міст з Володимирської гірки мають побудувати до 2020 року, шукають будівельника

Пішохідний міст з Володимирської гірки мають побудувати до 2020 року, шукають будівельника

КМДА оголосила тендер на будівництво пішохідно-велосипедного моста  з Володимирської гірки до Арки Дружби народів. . Про це повідомляється на сайті державних закупівель. Вартість такого моста оцінюється в 260,5 мільйонів гривень. Пропозиції для участі у тендері можна подати до 17 жовтня, а стартують торги 22 листопада. Переможець має збудувати міст до 31 грудня 2019 року. Торги відкриті, в них можуть брати участь іноземні компанії.

Як повідомляла «Вечірка» новий міст з Володимирської гірки, автором проекту якого є архітектурна майстерня Андрія Миргородського, – це повноцінна транспортна споруда, по якій зможе, вразі потреби, їздити  снігоприбиральна техніка. Але в основному спроектована для пішоходів та велосипедистів. Це простий балковий міст на легких опорах довжиною 222 метри, але не по прямій, а з трьома зигзагами, в декотрих місцях – на острівцях для оглядин панорами міста - із скляною підлогою та прозорою огорожею. Тут встановлять камери відео нагляду та енергозберігаюче освітлення, без підсвітки.   Велодоріжку тут запланували посередині шестиметрового мостового полотна, і, можливо, вона буде із підігрівом, щоб не було ожеледиці взимку.  

Тут передбачені й оглядові майданчики, освітлення, відеоспостереження. Окрім цього, розглядається можливість встановлення сонячних батарей, енергія від яких повністю забезпечуватиме потреби моста в опаленні та освітленні. Планується, що термін експлуатації об'єкта буде не менше 100 років. Цей проект, про який говорять не одне десятиліття, повинен об'єднати дві святині, замкнути верхню бровку Дніпра і об'єднати Лавру, Парк Слави, перейти через Маріїнський парк, до Арки дружби народів та до пам'ятника Князю Володимиру.

Компанія, яка виграє тендер має бути готова до того, аби будувати в дуже складному місці. Тільки висота опор буде 36 метрів в районі колони Магдебурзького права, де побудувати щось дуже проблематично. Складнощі й в тому, що тут заповідані склони київських гір, що опори доведеться робити дуже високими.

На мосту, де будуть повороти, зроблять острівці із скляним полом, щоб можна було дивитися вниз. Огорожі моста, перила – будуть скляними. Тут знадобиться велика кількість камер відеонагляду і охоронних систем.