Депутати Київради стали на захист пасажирів

Депутати Київради стали на захист пасажирів

З 14 липня має зрости вартість проїзду у комунальному транспорті столиці до 8 грн. Міська влада зазначає, що це необхідний крок для розвитку транспортної інфраструктури.

- Отримані від підвищення тарифів у громадському транспорті кошти підуть на розвиток транспортної інфраструктури, на ремонт і закупівлю рухомого складу, підвищення заробітних плат працівникам комунальних транспортних підприємств. Про це мер Києва Віталій Кличко заявив на засіданні Київради, - зазначив міський голова Віталій Кличко.

Є українці, які підтримують це рішення і зауважують, що ціна поїздки у метро європейських країн – 1 євро. Але більшість – категорично проти. І не дивно, мінімальна зарплата в Україні близько 3700 грн. Як можна за неї жити, сплачувати за комунальні послуги і ще до роботи діставатись за такою ціною за проїзд. Тому сьогодні обурені українці зібралися під стінами КМДА. Організувало мітинг ВО «Свобода».

Ми маємо практично кожного року приклади підняття тарифів, які не є прозорими, – зазначає депутат Київради Ігор Мірошниченко. – В багатьох містах світу громадський транспорт не є бізнесом. В першу чергу, це можливість кожному громадянину дістатись на роботу, заробити кошти та сплатити податки,комфортно проживати в місті. Ми добиваємося запровадження електронного квитка. Але наше поточне завдання – добитися того, щоб сьогодні, під час розгляду всіх питань порядку денного, було включене питання про скасування нових тарифів на громадський транспорт, які запроваджує Кличко.

Організатори обурені, що жодного обґрунтування потреби збільшення вартості проїзду немає.

Дійсно, ціни на транспорт зростають, але нові станції метро не відкривають, майже не з’являються нові вагони у столичному метрополітені, сервіс жахливий.  На таких станціях метро, як «Лівобережна», у часи пік потрібно добре розбігтися, щоб запхнутися у вагон, адже людей стільки, що двері вагонів ледве закриваються.

- Фракція ВО «Свобода» в Київраді подала проект рішення про заборону на будь-яке підвищення тарифів на проїзд. Ми вимагаємо встановлення у комунальному транспорті автоматизованої системи обліку оплати за проїзд, відкритого аудиту комунальних підприємств транспорту та звітності від влади. Неможливо виключити корупцію, коли ми віддаємо гроші комусь у руки, касу, - зазначили організатори.

Навпроти відбувався ще один мітинг – працівників метрополітену. Вони тримали у руках банери з написом «Ні транспортному колапсу». Вони вимагали підняти їм зарплати. Дехто з учасників цього мітингу повідомляв, що отримує зарплату менше 5 тисяч грн, інші зазначали, що заробляють близько 7 тисяч грн. І хоча це невеликі зарплати, але працівники освітньої галузі, медицини та соціальної сфери можуть ще їм позаздрити.

Будьте постійно у курсі подій, якими живе столиця, – підписуйтесь на канал «Вечірнього Києва» у Telegram та Facebook.