Проблеми з водою киянам вирішать онлайн

Проблеми з водою киянам вирішать онлайн

У травні 2018 року ПрАТ «АК «Київводоканал» впроваджено нове тестове програмне забезпечення «Онлайн-чат», яке працює зі сторінки підприємства.

За допомогою даного сервісу споживачі мають можливість отримати консультацію в режимі онлайн.

Основні питання, з якими споживачі можуть звертатися через «Онлайн-чат»:

  • нарахування за послуги;
  • коригування нарахувань за послуги ( направлення з необхідним пакетом документів для проведення коригування нарахувань до фахівця);
  • внесення та коригування показників лічильників;
  • роботи «Особистого кабінету»;
  • укладання договору;
  • повірка лічильників;
  • інші питання різного характеру щодо послуг та роботи Київводоканалу.

На даний час в команді сектору «Онлайн-чату» працює 3 консультанта. Консультації в онлайн режимі надаються в робочий час: пн.-чт. з 8-00 до 17-00 год. та пт. з 8-00 до 15-00 год.

За період роботи «Онлайн-чату» з травня 2018 року по сьогоднішній день до Київводоканалу надійшло та опрацьовано близько 10 тисяч звернень споживачів.

Наразі сторінка працює у тестовому режимі та проходить необхідні налаштування.

Будьте постійно у курсі подій, якими живе столиця – підписуйтесь на канал «Вечірнього Києва» у Telegram та Facebook.