Як киянам швидко отримати індивідуальну консультацію з електрики

Як киянам швидко отримати індивідуальну консультацію з електрики

За останній місяць майже 300 клієнтів скористалися консультаціями з електропостачання на сторінці «ДТЕК Київські електромережі» у Facebook. Це швидко та зручно: в середньому онлайн-консультант відповідає протягом 11 хвилин після звернення клієнта. Також багато клієнтів почали передавати показання електролічильників на 1 число. Про це повідомляє прес-служба компанії ДТЕК «Київські електромережі».

У чаті Facebook-сторінки «ДТЕК Київські електромережі» клієнти можуть отримати інформацію з будь-яких питань електропостачання: перевірити інформацію про нарахування та розрахунки, дізнатись терміни відновлення електроенергії, передати показання електролічильника, замовити послугу тощо.

Підписатись на сторінку можна, натиснувши кнопку «Подобається» на сторінці за посиланням: www.facebook.com/kyivsky.elektromerezhi/. Пропонуємо перевірити, як працює новий сервіс та розповісти про досвід онлайн-обслуговування знайомим та друзям!

Отримати інформацію з електропостачання можна також за допомогою:

Будьте постійно у курсі подій, якими живе столиця – підписуйтесь на канал «Вечірнього Києва» у Telegram та Facebook!