Будівництво транспортного обходу навколо Києва можуть поновити в цьому році

Будівництво транспортного обходу навколо Києва можуть поновити в цьому році

Мер Києва Віталій Кличко сподівається, що в нинішньому році поновляться роботи з добудови окружної дороги навколо столиці, які були розпочаті майже 9 років тому.

Як передає слова мера прес-служба КМДА,  проект дозволить запустити транзитний транспорт в об'їзд і розвантажити вулиці міста на окраїнах лівобережжя, вулицю Заболотного, проспект Науки, Московський міст, вулицю Теліги та Велику Кільцеву дорогу.

Допоможе побудувати окружну дорогу в обхід столиці китайська корпорація CRBC. Вартість проекту близько 2 мільярдів доларів, а довжина нової кільцевої дороги складе близько 250 кілометрів. При цьому вона буде проходити через такі населені пункти: Ворзель, Глеваху, Українку, Бориспіль і Старі Петрівці.

-Нині з 250-кілометрової траси побудовано лише північно-східну ділянку - від Броварів до Чернігівської траси, а також невелику ділянку південного півкільця- пояснює «Вечірці» директор інституту «Київдормістпроект» Володимир Воробйов. - Південне півкільце проходить від Ковельської траси до Борисполя. Його спорудженню заважала відсутність коштів, а також  майнові суперечки за землю.  На перешкоді також, багато років тому, став опір територіальної громади міста Українка: люди протестували проти спорудження мосту через Дніпро біля їхнього населеного пункту. Про спорудження північного півкільця Великої окружної дороги згадали тільки недавно. Раніше проектанти пропонували  з'єднати столицю з північно-східним відрізком окружної дороги мостом через Київське море (неподалік від дамби Київського водосховища, в Київській області).

-Були ідеї і у столичної влади, в тому числі зафіксовані в Генеральному плані Києва, побудувати Північний міст за Оболонню, - нагадує Воробйов. - Крім автотранспортної магістралі в обхід міста, у складі проекту є і залізничний обхід столиці. Він важливий не менше, бо дозволить припинити «тягати» небезпечні вантажі майже через центр міста у кількох напрямках. А ще дозволить позакривати численні малодіючі вантажні і сортувальні залізничні станції і двори в самому Києві. Такі завдання і проекти занесені у проект Генерального плану Києва. (Про це «Вечірка» писала в матеріалі "У Київраді доповіли про п’яту лінію метро і тунелі під Дніпром". Подробиці читайте тут).

Нагадаємо, нині у Києва немає ніякої окружної дороги. Це єдине місто в Україні без такої потрібної траси. 14-кілометровий відрізок, з назвою Велика кільцева дорога, не є окружною дорогою. Через столицю проходять чотири  Міжнародні транспортні коридори,  кілька десятків доріг обласного та місцевого значення. 

Трапляються ситуації, коли через Південний міст проходить до двох тисяч фур на годину, щодня у всіх напрямках через Київ проїжджає близько 300 тисяч легкових транзитних автомобілів. Аби швидше полегшити ситуацію, у 2017 році місто поновило роботи з будівництва ділянки Великої Кільцевої дороги на Оболоні. 

Будьте постійно у курсі подій, якими живе столиця – підписуйтесь на канал «Вечірнього Києва» у Telegram та Facebook!